Zonealarmprobleempje HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

teigertje73

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo, een paar dagen geleden dacht ik slim te zijn en heb zonealarm op mijn pc gezet. En de firewall van windows uit gezet. Maar kwam er al snel achter dat het toch niet zo slim was:(. Het volgende gebeurde: ik heb vandaag alles (dacht ik) verwijderd van zonealarm met revo-uninstaller. Maar toen dat eenmaal was gebeurd, starte ik de pc opnieuw op en opende revo-uninstaller en keek bij automatisch opstarten maar zonealarm zat er nog steeds bij. Ik ben ook in mijn register geweest en heb geprobeerd om zonealarm daar te verwijderen maar er wordt dan aangegeven dat het niet mogelijk is. Ook had ik online back-up van zonealarm in mijn pc gezet maar die is gelukkig helemaal weg. Maar hoe kan ik zonealarm helemaal weg halen in mijn opstartschema?

Hallo, dankzij een aardige medegebruiker van de chat "dnties" is mijn probleem opgelost. Hij/zij heeft me dit programma toegestuurd: http://live.sysinternals.com/autoruns.exe "dnties" dank je.

[edit]Ik heb alle zonealarmmeldingen met dit programma weg gehaald. Nogmaals bedankt "dnties".[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik dacht dat het probleem opgelost was maar, helaas is dat niet het geval. Op de een of andere manier komt het toch weer terug. Ik heb ook geprobeerd het in reg-edit te verwijderen maar dan kwam er een foutmelding: kan niet alle opgegeven waarden verwijderen.

Hoi, mij is gevraagd of mijn probleem is opgelost of niet. Mijn probleem was niet opgelost. Dus heb ik windows er maar weer over heen gegooid. Met als gevolg dat er zich nu andere problemen voor doen. O.a dat ik oude programma's gewoon terug vind in mijn huidige windows, en er meerdere ADMINI bestanden zijn en meerdere administrator waarvan ik 1 niet kan verwijderen ook al is die leeg. Tevens zijn er 2 All users en een gastacount (die ik toch had uitgeschakeld) Dus al met al flink wat problemen. Nou moet ik wel zeggen dat dit een oud beestje is. Oja de pc geeft ook aan dat er geen batterij in zit en toen ik windows er opnieuw opzette was de harde schijf al bijna helemaal vol. Dus er klopt niks van. HELP!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan