zonnepanelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterniens

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2003
ik heb zonnepanelen geplaatst door zonnemarkt en via growatt shinelan zou ik kunnen zien hoeveel de panelen opbrengen. ik krijg wel via wifi kontakt met de growatt (heeft een eigen wifi) maar als ik de app gebruik werkt die niet. geen kontakt met de site van growatt. Mijn provider is is ziggogo. het kan zijn dat er een poort geopend moet worden, heb ik geprobeerd maar dat werkt ook niet. wie weet een oplossing?

Misschien even het beste contact opnemen met de leverancier, Zonnemarkt?

Vraag het de leverancier?
Wat is growatt?, wat is ziggogo?

Zonder enige form van geven van info een vraag hier plempen en dan een sluitend antwoord verwachten?

Wat is growatt?, wat is ziggogo?

Growatt is de omvormer voor de zonnepalen. Dus daarmee bedoelt de TS de app voor de telefoon van dat apparaat. Ziggogo is gewoon een typ-foutje en moet Ziggo zijn...

Jasper

Wel eens van sardonisme gehoort, @jaspertje?

sardonisch
1) Boosaardig 2) Boosachtig spottend 3) Diabolisch 4) Demonisch 5) Grijnzend 6) Satanisch 7) Schamper

En, hoe bedoelde je het dan? :cool:

Voor de TS:
Zit er geen handleiding bij? En anders is bellen naar de leverancier wellicht het beste, omdat niet iedereen hier bekend mee is.

Laatst bewerkt:
En, hoe bedoelde je het dan?

Precies! Ben eens niet op de opmerking van Lange Pier ingegaan. Zal blijkbaar dan wel op het foute forum zitten...

Jasper

Laatst bewerkt:
ik heb alles netjes gelezen, installatie is op zich wel goed gelukt maar er worden geen gegevens doorgegeven naar de server van growatt. leverancier zegt is probleem met router (of Ziggo) Ziggo zegt het niet te weten......

Zie je de wifi wel staan in de lijst van actieve apparaten in de router?
Kun je het ip adres van de wifi wel pingen?
Niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met:
installatie is op zich wel goed gelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan