zoo tycoon uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik dubbele klik die dan zceh hij

om dit bestand te kunene openen, moet bekend zijn met welke progamma dit bestand is gemaakt. windows kan dit on line opzoeken, maar u kunt ook zelf een progamma op uw computer selecteren

wat wilt udoen

het bijbehorende progamma via het web opsporen

en dan komt er dit

Windows has the following information about this file type. This page will help you find software needed to open your file.

File Type: Onbekend
Description: Windows does not recognize this file type.

You may search the following Web site for related software and information:

* Windows Live Search

You may purchase or download software related to this file type from the following Web site:

* Windows Marketplace

Have questions? See these Frequently Asked Questions.

Nogmaals, is er ook een .NFO bij en een .rar?

En bij welk bestand krijg je die melding?

dan zceht hij opsporen via internet

:rolleyes:Hoe heb je uberhaupt de aan knop op je PC gevonden????

Sorry hoor....kon het even niet laten... maar staat er onder die regel niet "Het programma in een lijst selecteren"

En ga dan weer verder met wat ik eerder vertelde

> programma uit de lijst selecteren > Staat WinRar erbij dan deze selecteren anders bladeren naar C:\Program Files\WinRAR en dan winrar.exe kiezen en het vinkje aanvinken voor dit programma altijd selecteren.
En dan gewoon uitpakken met winrar naar een map ergens op je PC.

soory mensen nu heb ik het gevonden ik heb net bestand 1 uitgepakt en nu ga ik even tjekken dat hij betand 2 ook mee pakt of dat ik die apart moet pakken steeds

soory mensen nu heb ik het gevonden ik heb net bestand 1 uitgepakt en nu ga ik even tjekken dat hij betand 2 ook mee pakt of dat ik die apart moet pakken steeds

Nogmaals, na het eerste bestand gaat de rest vanzelf.

Wat was nou het probleem dan? Gewoon het verkeerde bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan