Zoo Tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamhuis

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Hallo,

Ik heb sinds kort Windows XP geinstaleerd en had hiervoor Windows ME.
Nou heeft mijn zoontje het spel Zoo Tycoon en dit werkte altijd prima maar op XP flikkerd het beeld steeds net alsof er een draadje los zit ik heb via Windows al het een en ander geprobeerd (kreeg als advies aan te geven op welke versie hij het nog wel deed) maar wat ik ook probeer hij loopt gewoon niet lekker.
Wie weet raad????
Groeten Jacqueline

Jaqueline, heb je de nieuwste drivers van je videokaart? Die kan je halen van de site van het merk van de videokaart. Soms helpt het ook wel eens om Directx te downloaden (nieuwste is v9.0) Dit kan je vinden op http://www.microsoft.com/directx
Meestal neemt Windows XP niet de driver over van een vorige installatie (WinME dus) maar neemt ie een eigen versie. Succes verder!

Richard

dom

Hoi,

Misschien een beetje dom maar hoe weet ik van wat voor merk mijn videokaart is.
Er staat helaas nergens videokaart het zal wel anders heten natuurlijk.
jacqueline

uuh

Oke ik denk dat ik nvidia heb kan dat, zo ja als ik download moet ik dat dan nog speciaal ergens inzetten of kan dat gewoon in programm files.
Jacq

als je wilt weten wat voor kaart je erin hebt zitten moet je op de volgende toetscombinatie drukken:
[windows-toets]+[break] of met je rechtermuisknop op "deze computer". Dan naar het tab hardware en naar apparaatbeheer. Dan alleen nog even op het plusje naast beeldschermadapters en je weet het.
Je moet wel precies weten welke Nvidia kaart je hebt anders werkt het straks nog slechter en heb je helemaal geen beeld.

Tja heb directx 9 erop staan maar de driver lukt niet ik krijg steeds de waarschuwing dat hij de driver niet kan instaleren omdat hij niet aan het logo voldoet .Ik heb
nvidia riva tnt model64/model64 pr
stuurprogrammaversie 4.0.7.2.
Op nvidia is een hogere maar die pakt ie dus niet ook moet ik eerst de oude verwijderen maar ja dat durf ik dus niet want als hij hem dan weer niet pakt ben ik bang dat niets het meer doet.
jacqueline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan