Zoo tycoon2 - niet kunnen opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hallo allemaal,

Ik heb weer een uitbreidingsset van zoo tycoon op mijn pc gezet. Na een tijdje gespeeld te hebben werd het spel automatisch afgesloten (heb het niet kunnen opslaan). Toen ik het spel opnieuw wilde opstarten ging dat niet meer. Pas nadat ik mijn pc opnieuw opgestart had kon ik weer spelen (moest wel weer helemaal opnieuw beginnen). Ik heb eerst maar gedefragmenteerd en ben opnieuw begonnen met spelen. Tijdens het spelen heb ik steeds het spel maar opgeslagen want je weet maar nooit ;) Maar goed, na een tijdje wilde ik weer opslaan en toen ging het niet meer. Ik kreeg de melding dat ik te weinig geheugen had en het dus niet opgeslagen kon worden. Het werd ineens een " een alleen lezen".
Hoe kan dit? Ik heb nooit problemen gehad met zoo tycoon2, en zo'n groot park had ik nog niet gebouwd dus veel op te slaan was er nog niet.

Ik heb 2400+ amd, 80 gigabyte, windows xp, 786 mb een 256 mb videokaart

Heeft iemand een idee waar dit dan wordt opgeslagen omdat ik de kreet krijg dat ik te weinig geheugen heb?

Groetjes Sheera

is er echt niemand die weet waar het aan kan liggen?????

Ik heb al een paar tips gekregen, zoals misschien krassen op de cd of dat de videokaart te oud is. Maar dat heeft toch niks te maken met het opslaan van een spel? Toch?
Misschien is het een idee om in veilige modus te spelen?

Groetjes Sheera

Videokaart te oud en krassen?
Nee, videokaart heeft daar zeker niks mee te maken en krassen denk ik ook niet, want gewoon spelen gaat goed!

Hoeveel vrije ruimte heb je op je hardeschijf?

Videokaart te oud en krassen?
Nee, videokaart heeft daar zeker niks mee te maken en krassen denk ik ook niet, want gewoon spelen gaat goed!

Hoeveel vrije ruimte heb je op je hardeschijf?

Ik heb nog 57 gigabyte ruimte op mijn harde schijf dus daar zal het niet aan liggen.

Groetjes Sheera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan