Zou dit een goede keuze zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reilly

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Goedendag,

Ik wil graag weer bij de tijd zijn. Ik ben een fanatiek gamer en mijn pctje word daar toch echt wat te oud voor.
Ik dacht erover na om deze te kopen:

http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenm...C=C09&SC=I04&KAC=I11&ArtikelNummer=720444#t10

Die heeft de volgende specs:

- processor: AMD PhenomTM Quad Core X4 processor/9750
- frequency: 1800 Mhz
- cache: 512 Kb
- chipset: NVIDIA MCP78PV
- geheugen: 6 Gb (3x 2 Gb) Dual Channel
- grafische kaart Model PCIE 16x ATI RadeonTM HD 4850
- geheugen (dedicated): 1024 Mb DDR3
- Vista TGM: 2431 Mb

Aansluitingen
- VGA/ 2x DVI
- DirectX DX10
- HDMI uitgang
- Opslag HDD: 1640 Gb (1x 640 Gb + 1 Tb eco)
- Easy Swap Cage: 2x HDD SATA Cage
- DVD brander: DVD-rw (dubbellaags)

Accessoires
- toetensbord/muis: multimedia USB toetsenbord & optische muis

Connectiviteit
- Wireless Lan: Wifi b/g/n (wireless N)
- Lan 100/1000 Mbit

Software
- besturingssysteem: Vista Home Premium 64bit SP1 (NL/UK)

En dan nog wat standaard software en hoofdtelefoon enzo. Die overige dingen ;).

Zou ik hiermee weer bij de tijd zijn en alle games vloeiend kunnen draaien?

Met vriendelijke groeten,
Reilly.

Ik zou zeker GEEN gamepc via de Wehkamp bestellen.

Hier staat vaak dat het om een gamepc gaat end e hardware is vaak wel aardig, maar je betaal d de hoofdprijs voor je hardware, je kunt beter zelf of een pc in elkaar laten zetten, dit kan je een hoop geld schelen en levert vaak nog betere hardware in je pc op ook !!

+ Het is een Acer, daar komt ook nog bij dat je met Vista niet WILT gamen.

;)

Laatst bewerkt:
Ik zou zeker GEEN gamepc via de Wehkamp bestellen.

Hier staat vaak dat het om een gamepc gaat end e hardware is vaak wel aardig, maar je betaal d de hoofdprijs voor je hardware, je kunt beter zelf of een pc in elkaar laten zetten, dit kan je een hoop geld schelen en levert vaak nog betere hardware in je pc op ook !!

Dat is waar, maar gezien het feit dat ik op dit moment niet erg breed zit, ben ik op wehkamp gaan zoeken omdat het daar ook mogelijk is om in termijnen te betalen.
Weet iemand anders misschien een betere site waarmee ik in termijnen kan betalen, maar die je niet de hoofdprijs laten betalen? :)

Dank u trouwens voor de snelle reactie!

Alsjeblieft wees slim betaal NIET in termijnen, spaar lekker totdat je het bedrag hebt.

Dat geld per maand betalen is ook niets, het is aan jezelf maar ik raad je aan even goed te sparen en een goed ding te kopen i.p.v. iets wat waarschijnlijk tegen gaat vallen en van ****kwaliteit is.

Wees verstandig !!

Alsjeblieft wees slim betaal NIET in termijnen, spaar lekker totdat je het bedrag hebt.

Dat geld per maand betalen is ook niets, het is aan jezelf maar ik raad je aan even goed te sparen en een goed ding te kopen i.p.v. iets wat waarschijnlijk tegen gaat vallen en van ****kwaliteit is.

Wees verstandig !!
:thumb:

Bedankt voor uw reacties ;)
Mijn huidige systeem specs kan ik u niet geven omdat die het niet meer doet ;p.
U heeft trouwens gelijk wat dat termijnen betreft, en bij nader inzien koop ik hem liever inderdaad direkt volledig. Ik heb het geld er ook wel voor, maar wou gewoon liever in termijnen betalen ;) Maar dat doe ik toch maar niet.
Ik zal even een nieuw topic plaatsen, omdat ik twijfel tussen 2 pc's.

Nogmaals bedankt!

M.V.G,
Reilly

+ Het is een Acer, daar komt ook nog bij dat je met Vista niet WILT gamen.

;)

Waarom zou je met Vista niet kunnen gamen? Wat een onzin. Speel al mijn spellen op Vista waaronder ook het oude Medal of honor en heb nog nooit een probleem gehad met games en Vista!

@ts

Ik zou ook geen pc halen bij de wehkamp! Er zijn bedrijven zoals Azerty waar je voor het geld van de pc van de wehkamp een veel beter systeem kan laten bouwen of je zet de boel zelf in elkaar.

Daarvoor is een nieuw topic openen niet nodig, je kan hier gewoon verder gaan.

Hoe is het vorige keer eigenlijk afgelopen met je moederbord dat je niet meer aangesloten kreeg?
Is het je uiteindelijk gelukt?

Zo ja:
dan kan je inmiddels wel zelf een systeem in je kast plaatsen...

http://www2.azerty.nl/winkelmandje/...t[100663]=1&product[7505]=1&product[101159]=1

Dat is inderdaad gelukt, nu ik erover nadenk, ik moet dat nog even als vraag opgelost zetten :)

En allemaal bedankt voor de reacties, ik heb overigens toch een nieuw onderwerp gestart.
Als dat niet mag verwijder hem dan maar, dan zet ik het hier neer :)

Je vergeet de hard disks?? :P

Ik zou btw er dan ook een betere videokaart inzetten.
Als de TS eerst 800+ euro uit wilt geven voor een Wehkamp pc.

Dan kan er bij 400 van jou wel een 4870 - 4890 :) vanaf (of nvidia variant)
Aangezien het een fanatieke gamer is.

Hoe is het vorige keer eigenlijk afgelopen met je moederbord dat je niet meer aangesloten kreeg?
Is het je uiteindelijk gelukt?

Zo ja:
dan kan je inmiddels wel zelf een systeem in je kast plaatsen...

http://www2.azerty.nl/winkelmandje/...t[100663]=1&product[7505]=1&product[101159]=1

Dat systeem zou voldoende zijn voor de games van tegenwoordig? :O.
Of moet er toch een betere videokaart in zoals de persoon boven mij zei?
En dan nog, als ik er een betere videokaart inzet, kom ik nog steeds veel goedkoper uit als de kant-en-klare pc's.

De 4850 kan er nog wel mee door, draait alle games nog.
Maar ik vind dit toch een magere keuze voor een fanatieke gamer.

Maar als je al zover onder de prijs zit van een kant en klare pc ben je " stom" als je er geen beter videokaart inzet.
Dan kun je er in iedergeval nog een tijd tegen aan.

DIt is mijn mening dan he :) TIs jouw geld en jouw keuze

De 4850 kan er nog wel mee door, draait alle games nog.
Maar ik vind dit toch een magere keuze voor een fanatieke gamer.

Maar als je al zover onder de prijs zit van een kant en klare pc ben je " stom" als je er geen beter videokaart inzet.
Dan kun je er in iedergeval nog een tijd tegen aan.

DIt is mijn mening dan he :) TIs jouw geld en jouw keuze

Daar heb je gelijk in, ik zou er dan zoiezo nog wel een betere videokaart instoppen.
Ag, ik denk er nog even over na, ik laat het jullie weten wanneer ik tot een besluit ben gekomen ;)

Nieuwe harde schijf kan.
Het is meer om als basis te dienen. Daarna verder op te bouwen...

Hoi,

En als je het toch niet aandurft om zelf iets in elkaar te bouwen kun je bv ook bij alternate in de snuffelhoek gaan kijken.

bv deze: http://www.alternate.nl/html/richSource/detail.html?id=4701

Behuizing: CM 590 Voeding: 620W Moederbord: EP45C CPU: E8400 Geheugen: 4GB DDR2 HDD: 750GB Grafische kaart: 2GB 4870X2 DVD: 22X DL XP Home sp3

Dikke kaart erin die los al tussen de 350 - 400 euro kost

Zo staan er wel meer leuke pc's tussen

bv deze:
http://www.alternate.nl/html/richSource/detail.html?id=4805

beide beter als de pc die jij wilde (deze uit de wehkamp en de 2 van je andere topic)

Bedankt voor uw reacties ;)
Mijn huidige systeem specs kan ik u niet geven omdat die het niet meer doet ;p.
U heeft trouwens gelijk wat dat termijnen betreft, en bij nader inzien koop ik hem liever inderdaad direkt volledig. Ik heb het geld er ook wel voor, maar wou gewoon liever in termijnen betalen ;) Maar dat doe ik toch maar niet.
Ik zal even een nieuw topic plaatsen, omdat ik twijfel tussen 2 pc's.

Nogmaals bedankt!

M.V.G,
Reilly

Heeeeeele slimme keus ;), ik hoop dat je een mooi systeem voor elkaar krijgt ;)

Vooral die tweede pc staat me aan Mukkel =D
Ik zal is rondkijken :)
Ik ben er trouwens wel achter gekomen dat ik toch liever een build pc van alternate haal dan er zelf 1 in elkaar zet, want zij hebben tenslotte meer ervaring als mij :)

En bedankt RDC =D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan