Zou mijn laptopje GTA 4 aankunnen???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey s

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
hallo iedereen:D,
zou mijn laptop GTA 4 voor de pc aankunnen??
ik heb een HP Pavilion dv6000
alles nog standaard erop
(kweet niet wat mijn processor is of mijn videokaart is( weet niet hoe je het moet vinden enzo))

please help voor vrijdag (KOMT IE UIT!!!:D:D:D):thumb::thumb:

denk niet dat je het kan draaien, ik vraag me uberhaupt af of er wel een laptop is die em kan draaien, er worden door gta iv zware eisen gesteld aan de hardware waar een laptop meestal niet aan kan voldoen door de warmte. Mischien een dikke game-laptop wel.. worden er eigenlijk al laptops verkocht met quads? laatste keer dat ik erop lette niet..

denk niet dat je het kan draaien, ik vraag me uberhaupt af of er wel een laptop is die em kan draaien, er worden door gta iv zware eisen gesteld aan de hardware waar een laptop meestal niet aan kan voldoen door de warmte. Mischien een dikke game-laptop wel.. worden er eigenlijk al laptops verkocht met quads? laatste keer dat ik erop lette niet..

van de 14 dingen die ie chekte had ik er 5 dingen die net niet voldeden:S:S
alle 5 net 1 streepje voor het minimum:confused:

is dat op een laptop?
das wel jammer, maar er is nog tijd de release is officieel uitgesteld naar 3 december.. :s
dacht morgen lekker gamen maar dit zit er dus niet in.. :o

3 DECEMBER!? Krijg nou -,- Dan kan ik ondertussen spraen voor een nieuwe videokaart :P. De mijne is vrij... Oud

is dat op een laptop?
das wel jammer, maar er is nog tijd de release is officieel uitgesteld naar 3 december.. :s
dacht morgen lekker gamen maar dit zit er dus niet in.. :o

kzat er ook al lang op te wachten maarja...
we hebben ook nog een pc staan maar die komt nog uit de jaren 0
..je hoeft hem nog net niet aan te zwaaien..
maar...ik heb nog 1 kans :P
mijn vader kent iemand die deze laptop beter kan maken weet niet of ik hem moet geloven maar het is het proberen waard...

Laatst bewerkt:
ik denk dat je vader het over RAM-geheugen upgraden heeft.. dat kan nog wel bij een laptop maar zodra je een processor moet vervangen zou ik er liever wel een professional bij hebben. Dus of die gene die je pa kent is een prof of ik zou het niet doen.. :p (of hij moet het al wel eens gedaan hebben en die laptop gaat nog steeds aan)

http://www.youtube.com/watch?v=pPdw-pkS88k&feature=related
zap vooral even naar 9 minuten ofzo.. :p

ik denk dat je vader het over RAM-geheugen upgraden heeft.. dat kan nog wel bij een laptop maar zodra je een processor moet vervangen zou ik er liever wel een professional bij hebben. Dus of die gene die je pa kent is een prof of ik zou het niet doen.. :p (of hij moet het al wel eens gedaan hebben en die laptop gaat nog steeds aan)

http://www.youtube.com/watch?v=pPdw-pkS88k&feature=related
zap vooral even naar 9 minuten ofzo.. :p

nee die man weet er wel iets van hij werkt in computers en is een professional
zo'n computer inginerd:P;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan