Zoveel schijfruimte??:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugo1007

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
62
Ik heb Vista al een tijdje en af en toe download ik wat, dus na al dat downloaden zat er nog 20GB op mn harde schijf. En elke keer dat ik daarna weer kijk hoeveel geheugen ik nog heb is het minder... nu nog maar 9!:shocked: En dat terwijl ik nix heb gedownload of heb geinstalleert....:confused:

Iemand misschien een idee waardoor iets zoveel schijfruimte zuipt?:thumb:
 
Wat is nou precies het probleem. De ene keer heb je het over schijfruimte en de andere keer over geheugen.
 
draai om te beginnen dan al eens het progje ccleaner en kijk eens of dat verschil maakt
 
het zijn je systeemherstellen,back-ups die je pc aanamaakt dat is bij mij ook zo.

eerst 279 gb 2 weken later mpg maar 250 gb ofsow en dan steeds minder
 
het zijn je systeemherstellen,back-ups die je pc aanamaakt dat is bij mij ook zo.

eerst 279 gb 2 weken later mpg maar 250 gb ofsow en dan steeds minder

Daar was ik zelf ook opgekomen, maar hoe kan je dat een beetje terugdringen dat het niet gewoon 20GB aan backups zijn?:shocked:

CCleaner heeft wel 30MB verwijderd:confused:
 
Daar was ik zelf ook opgekomen, maar hoe kan je dat een beetje terugdringen dat het niet gewoon 20GB aan backups zijn?:shocked:

CCleaner heeft wel 30MB verwijderd:confused:

ga naar schrijfopruiming en dan meer opties bij tabladen (als hij alles geladen hebt en je kan kiezen wat je wilt verwijderen) dan zie je systeem herstellen verwijderen en klaar is kees( let op dat je dit regt zeker wilt want je kan ze niet meer trug halen) je beschikt dan alleen nog over de laatst gemaakte systeem herstel)
 
Daar was ik zelf ook opgekomen, maar hoe kan je dat een beetje terugdringen dat het niet gewoon 20GB aan backups zijn?:shocked:

CCleaner heeft wel 30MB verwijderd:confused:

je hoeft dit normaal niet terug te dringen...

wanneer je die schijfruimte wilt gaan gebruiken zal windows normaalgezien vanzelfde oudste herstelpunten en dergelijke gaan verwijderen...

dat ccleaner maar 30Mb heeft verwijderd is wel erg weinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan