Zowat geen enkel spel doet het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enigste optie is een nieuwe videokaart (of nieuwe pc xD)
En als dat niet werkt dan ben ik bang dat het niet verholpen kan worden ...

Mgv sinic907

De enigste optie is een nieuwe videokaart (of nieuwe pc xD)
En als dat niet werkt dan ben ik bang dat het niet verholpen kan worden ...

Ik kan windows ook nog opnieuw installeren. Maar daar word ons pap niet echt heel vrolijk van. Dusja...

Raar maar waar...

En me anders maar vervelen tot mijn eigen computer weer gemaakt is. Daar heb ik ook al problemen met de videokaart.

Greetz

Rens12

Als jou was zou ik eesrt die video kaart proberen

JA maar dan moet ik die wel hebben. En ik heb echt geen idee hoe dat ooit moet passen. De kast is 8 cm bij 26 bij 25 cm.

Zou je eens naar deze website willen gaan: www.canirunit.com

Zoek daar gta san andreas eens op in de lijst en laat de test uitvoeren. Plaats hier eens een screen van de uitslag.

Gta san andreas heeft zowiezo al 64mb videogeheugen nodig en ondersteund in principe geen onboard kaarten.

Of een nieuwe kaart in het systeem gaat passen is inderdaad nog maar de vraag al worden de maten bij de meeste kaarten wel aangegeven.

Ben je van plan nieuwere games te gaan spelen dan raad ook ik je een nieuw systeem aan.

Zou je eens naar deze website willen gaan: www.canirunit.com

Zoek daar gta san andreas eens op in de lijst en laat de test uitvoeren. Plaats hier eens een screen van de uitslag.

Gta san andreas heeft zowiezo al 64mb videogeheugen nodig en ondersteund in principe geen onboard kaarten.

Of een nieuwe kaart in het systeem gaat passen is inderdaad nog maar de vraag al worden de maten bij de meeste kaarten wel aangegeven.

Ben je van plan nieuwere games te gaan spelen dan raad ook ik je een nieuw systeem aan.

Bedankt voor je reactie!

Screen toegevoegd. Hij geeft niet aan dat die hem aan kan. Maar hij heeft het toch al echt gedaan. Ook nfs most wanted/nfs underground 2 draaide die zonder enkel probleem. Bij nfs most wanted geeft die ook weer aan dat hij hem niet aan kan.

En ik heb een andere computer voor de betere games. Alleen mijn broertje wil hier ook sommige spellen op doen. Maar geen enkel spel doet het. Omdat die het videogeheugen niet kan vinden.

Greetz

Bijlagen

• screencanirunit.jpg
    screencanirunit.jpg
    100,3 KB · Weergaven: 20
  • canirunit.jpg
    canirunit.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 18
Kan ook heel goed liggen aan het niet ondersteunen van 3d accelaratie en het niet hebben van pixel shaders. en dat is helaas alleen op te lossen met een ander kaartje.

Dat sommige spellen het wel doen of gedaan hebben is mogelijk, maar de spellen ondersteunen de kaart niet.

Ben bang dat je het echt bij hele oude spellen moet gaan houden op die pc of op zoek moet naar een kaartje dat in de kast gaat passen.

Kan ook heel goed liggen aan het niet ondersteunen van 3d accelaratie en het niet hebben van pixel shaders. en dat is helaas alleen op te lossen met een ander kaartje.

Dat sommige spellen het wel doen of gedaan hebben is mogelijk, maar de spellen ondersteunen de kaart niet.

Ben bang dat je het echt bij hele oude spellen moet gaan houden op die pc of op zoek moet naar een kaartje dat in de kast gaat passen.

Maar waarom deden de spellen het eerst wel. En nu niet meer??

En ik hoef ook geen nieuwe spellen te spelen. Maar gta San Andreas, nfs most wanted. Moet hij toch wel aankunnen..?

Greetz

Rens12

Misschien een vreemde vraag, maar is in de loop der jaren het besturingsysteem op je pc veranderd. Dus bijvoorbeeld dat er eerst windows xp op staat en nu Windows vista. Als er windows vista op staat kan het zijn dat hij niet meer met gta 3 overweg kan. Vista kan namelijk geen 16-bit spellen meer afspelen. Als gta 3 daarbij hoort zijn je kansen best klein dat hij het weer gaat doen

Misschien een vreemde vraag, maar is in de loop der jaren het besturingsysteem op je pc veranderd. Dus bijvoorbeeld dat er eerst windows xp op staat en nu Windows vista. Als er windows vista op staat kan het zijn dat hij niet meer met gta 3 overweg kan. Vista kan namelijk geen 16-bit spellen meer afspelen. Als gta 3 daarbij hoort zijn je kansen best klein dat hij het weer gaat doen

Nee er staat nog steeds Windows xp op. Dat is niet verandert. De pc is trouwens van mijn vader. En de support wordt gegeven door zijn werk. Want daarvan heeft die hem gekregen. Pc is trouwens nog niet eens een jaar oud.

Zo te zien, aan de screens die je een paar topics terug hebt geplaatst, kan je pc gewoon niet dat spel afspelen. Je moet toch misschien overwegen om een videokaart te kopen. Wat dan wel vreemd is, is dat hij het altijd heeft gedaan

Zo te zien, aan de screens die je een paar topics terug hebt geplaatst, kan je pc gewoon niet dat spel afspelen. Je moet toch misschien overwegen om een videokaart te kopen. Wat dan wel vreemd is, is dat hij het altijd heeft gedaan

Ok bedankt voor je reactie.
Maar vind je het dan niet raar dat geen enkel spel het videogeheugen herkent? Ook de aller oudste en slechtste games. Zoals GTA London 1968.

Heb je alleen op deze site gekeken. Als er nog andere van deze vergelijkings sites zijn kun je die ook proberen.
Ik denk dat waarom hij zegt dat je niks kunt spelen is omdat jou chip waarschijnlijk niet in hun database zit. Dan is de kans groot dat hij zegt dat je niks kunt spelen

Ik denk dat ik weet waarom je bijna niks op die pc kan doen. Die pc heeft bij jou vader op kantoor gestaan (ga ik dan even vanuit). Nu ga ik er ook van uit dat je vader geen video of foto bewerking van beroep doet.
Deze pc is gebouwd om een beetje word documentjes te maken en van die dingen. Daarvoor heb je bijna geen videogeheugen voor nodig. Waarschijnlijk heeft de chip die in die pc zit ook daarmee maar heel weinig geheugen. Dus waarschijnlijk heeft hij gewoon geen 12mb aan fisiek geheugen. Daarom krijg je ook een foutmelding.

update: Ik zie dat dit al gezegt was, maar ik denk zelf ook dat je pc gewoon dit niet kan doen. Ookal zegt everest (geen idee wat het is) dat.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Pc heeft niet bij ons pap op het werk gestaan. Hij kwam nieuw uit de doos.

Achja ik zal het hier wel gewoon bij laten.

Bedankt voor de hulp iedereen! :thumb:

Nog even een latertje,

maar ik heb nu windows wel opnieuw geinstalleerd, en spellen doen het nu weer prima. Waar het dus aan gelegen heeft, ik heb geen idee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan