Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De enigste optie is een nieuwe videokaart (of nieuwe pc xD)
En als dat niet werkt dan ben ik bang dat het niet verholpen kan worden ...
Als jou was zou ik eesrt die video kaart proberen
Zou je eens naar deze website willen gaan: www.canirunit.com
Zoek daar gta san andreas eens op in de lijst en laat de test uitvoeren. Plaats hier eens een screen van de uitslag.
Gta san andreas heeft zowiezo al 64mb videogeheugen nodig en ondersteund in principe geen onboard kaarten.
Of een nieuwe kaart in het systeem gaat passen is inderdaad nog maar de vraag al worden de maten bij de meeste kaarten wel aangegeven.
Ben je van plan nieuwere games te gaan spelen dan raad ook ik je een nieuw systeem aan.
Kan ook heel goed liggen aan het niet ondersteunen van 3d accelaratie en het niet hebben van pixel shaders. en dat is helaas alleen op te lossen met een ander kaartje.
Dat sommige spellen het wel doen of gedaan hebben is mogelijk, maar de spellen ondersteunen de kaart niet.
Ben bang dat je het echt bij hele oude spellen moet gaan houden op die pc of op zoek moet naar een kaartje dat in de kast gaat passen.
Misschien een vreemde vraag, maar is in de loop der jaren het besturingsysteem op je pc veranderd. Dus bijvoorbeeld dat er eerst windows xp op staat en nu Windows vista. Als er windows vista op staat kan het zijn dat hij niet meer met gta 3 overweg kan. Vista kan namelijk geen 16-bit spellen meer afspelen. Als gta 3 daarbij hoort zijn je kansen best klein dat hij het weer gaat doen
Zo te zien, aan de screens die je een paar topics terug hebt geplaatst, kan je pc gewoon niet dat spel afspelen. Je moet toch misschien overwegen om een videokaart te kopen. Wat dan wel vreemd is, is dat hij het altijd heeft gedaan
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.