Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Tanja1968
Het is de eerste keer dat ik Nederlandse tekst erbij zie, dus het lijkt me niet het Yaha virus van de afgelopen dagen.
Je zou in ieder geval kunnen proberen om mensen in je adresbestand erop te attenderen dat ze ff moeten scannen op virussen.
Geplaatst door Bokkie77
Ik maak gewoon geen adressenbestand meer aan, zeker niet in Outlook. Ik bewaar mailtjes van bekenden of mensen die ik iets terug wil sturen. Tevens heb ik een tekst bestand met mailadressen als ik bijvoorbeeld van iemand een mailadres krijg.
Geplaatst door XP_PC
Dit bericht schijnt mijn Hotmail naar jan en alleman door te sturen. Ik krijg telkens mailtjes binnen dat ik moet cleanen bla bla bla. Ik krijg zelf mailtjes van mezelf, zodoende dat ik erachter ben gekomen dat ik ze stuur.
Of teminste, dat het lijkt dat ik ze stuur. Want ik ben virusvrij.
Geplaatst door saldos
Stuur nooit ketting brieven door, omdat dat de beste manier voor virus makers (en scriptkiddies) is om adressen te krijgen.
Stuur nooit ketting brieven door, omdat ...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.