Ik heb een Acer laptop met besturingssysteem Windows 8. Ik heb geen enkele CD, er staat dus ergens een herstelbestand op de harde schijf.Ik kocht voor de laptop van mijn echtgenoot een CD Windows 8 en heb die er probleemloos op zijn laptop gezet, windows kende praktisch alle drivers. Ik merk dat die laptop véél sneller is dan de mijne omdat er niet zoveel onzin op staat van de fabriek.
Mijn vraag is de volgende, als ik de activatienummer van mijn laptop noteer en ik gebruik de gekochte CD van Windows 8, zou dat lukken? Ik noteer ook alle drivers en ga het net op voor de software?
Vind ik ergens dat herstelbestand op mijn harde schijf, zodat ik de software van de drivers daar ergens af kan halen?
Ik ben benieuwd of ik echt een zuivere format kan doen....
Alvast bedankt!
Mijn vraag is de volgende, als ik de activatienummer van mijn laptop noteer en ik gebruik de gekochte CD van Windows 8, zou dat lukken? Ik noteer ook alle drivers en ga het net op voor de software?
Vind ik ergens dat herstelbestand op mijn harde schijf, zodat ik de software van de drivers daar ergens af kan halen?
Ik ben benieuwd of ik echt een zuivere format kan doen....
Alvast bedankt!