Zware Game Pc voor 800/900

Status
Niet open voor verdere reacties.

armandhas

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Deze Thread post ik op aan raden van Tythor Zeth, dus here goes:

Ik wil graag een nieuwe PC, omdat ....ik graag een nieuwe wil.
Het budget is zoals de titel al aan geeft 800/900 euro (liever 800 dan 900).
Het doel van deze PC wordt voornamelijk de wat nieuwere spelletjes spelen en films kijken en fotos bewerken. Maar de games wil ik wel vlekkeloos kunnen spelen.
De PC wil ik ook zonder dat ik een game spel weel goed snel hebben, zodat ik lang hoef te wachten voordat dingen geladen zijn.

ik weet niet wat voor info ik nog meer moet geven, maar wat raden jullie me tot dusver aan?

Armandhas ik heb niets gehoord over een besturingssysteem ik verwacht dat u die dus niet nodig heeft. U zij ook niets over een monitor dus die zit er ook niet bij.

U wilt vooral goed gaan gamen daarom heb ik gekozen voor een moederbord dat 2 videokaarten ondersteunt en waarbij 2 van de 3 sloten een snelheid hebben van 16x. Hierdoor kun u later een extra videokaart erbij zetten. Waardoor u langer goed zult kunnen gamen. Ik heb gekozen voor een 700watt voeding, want als u later crossfire x wilt doen met 2 videokaarten de 5850 is een sterke voeding fijn een 600watt zal het ook wel redden, maar deze zal minder warm worden. Ik heb voor dit systeem gekozen link:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225309]=1&product[219782]=1&product[234729]=1

Ik heb er nog geen assemblage bij gedaaan ik weet niet of u dit kunt.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
ahhhh, dat ziet er goed uit, hiermee red ik het wel.
Dank u vriendelijk

Weet je zeker dat je er geen besturingssysteem bij wilt? Windows 7 Home Premium x64 is wel echt een aanrader met deze setup. Of ga je dit illegaal downloaden? Dat kan natuurlijk ook... :p
Bij de Packard Bell in je vorige thread zat een 24" scherm. Wil je er geen monitor bij? Als je budget 800/900 blijft dat heeft dit wel grote gevolgen op de prestaties van je PC, omdat daar dan minder geld voor over blijft.

Edit: Ik lees nu in je andere thread dat dat niet hoeft. Ook nog even over de naam van je thread: Het is onmogelijk om voor 800/900 euro een zware game PC te krijgen. Tegenwoordig noemt men een PC van 1000-1100 euro die bedoelt is om te gamen een budget game PC.

Laatst bewerkt:
ja dat weet ik, maar met zware game pc, bedoel ik meer dat er alleen maar spelletjes mee gespeeld worden en niks anders.

ik heb trouwens een vergelijkbare pc gekocht als in mijn andere thread, maar nu met en i7 processor

daar zat ook geen monitor bij maar die heb ik er apart bij gekocht, ik zit nu weliswaar 300 boven me budget maar ik verwacht nu elk moment me pc, en dat vind ik toch wel erg prettig :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan