Zware game

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
981
Hoi,

Ik wil mijn computer een beetje pushen. Wie weet er nog een hele zware game? (behalve FarCry en Doom3, want die heb ik al:p)

Groeten Kay
 
Kijk eens naar battlefield 2 binnenkort of spel de demo;)
 
Kun je niet gewoon zo'n CPU burner aanzetten?

Games vragen niet altijd de volle 100%.
 
Battlefield 2 is aan het downloaden.
Kun je niet gewoon zo'n CPU burner aanzetten?
Heb ik nog niet eerder van gehoord. Wat is een CPU burner? Het klinkt nogal radicaal :confused: .
 
Geplaatst door KaY.NL
Battlefield 2 is aan het downloaden.Heb ik nog niet eerder van gehoord. Wat is een CPU burner? Het klinkt nogal radicaal :confused: .

Whahaha :D

Het zorgt ervoor dat je CPU voor de volle 100% aan de slag gaat.

Meestgebruikt volgens Crash:
Hot CPU Tester(pro),
Prime95,
PCmark2004.
 
Bedankt! Ik laat nu mn computer fikken. Die PCMark werkt erg goed. Ben benieuwd naar de uitslag.
 
Ff off-topic, maar ik ben ff geinteresseerd: waarom wil je je PC pushen? Wordt 'ie daar sneller van? Dan kan ik dat ook wel es gaan proberen :)
 
Nee.. haha hij wordt er niet sneller van. Ik wil gewoon even weten wat de computer kan en wat niet. Snappie?
 
Probeer Boiling Point: Road To Hell is. Dat spel is zo ongeoptimaliseerd als de pest, draait op bijna alle pc's dus extreem sloom. ;)
 
Wat moet ik daar dan mee? Ik wil toch juist een zware game?
 
Om te zien of je PC het aan kan, natuurlijk. Het is namelijk veeleisend.
 
Ik bedoelde dat het op bijna alle PC's sloom draait. Zo te zien had ik mijn zin wat anders moeten schrijven.
 
Je cpu 100% belasten, de meest simpele (en effectieve) truc. Ga naar je rekenmachine en zet deze op wetenschappelijk (bij het menu beeld) type vervolgens 1234567890 en druk op de n! toets, je zal even later de vraag krijgen of je het zeker weet omdat het een lange bewerking gaat worden, als je kiest voor doorgaan zal je cpu maximaal belast gaan worden.
 
Die truuk geef ik altijd, en net in deze thread niet :eek:.

Inderdaad Meastro :thumb:.

Voor de geïntresseerden. Rekenmachine gaan dan het volgende uitrekenen:
1234567890*
1234567889*
1234567888*
1234567887*
1234567886*
1234567885*

etc. etc.. etc..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan