zware suse linux broblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
ik heb voor de grap, een keer suse linux 10.2 geinstaleerd op m'n pc op virtual pc 2007 maar usb sticks werken niet en ik krijg niks geinstalleert ik heb realtek drivers gedownload voor linux maar eb geen idee hoe je deze moet installeren ook lime-wire linux versie krijg ik er niet op
kun je trouwens op linux ook gewoon windows progs. draaien zoals winamp en realplayer
wat zijn trouwens die linux distrubutsies, suse, redhat wat is het verschil?
en waarom is linux zo groot veel groter dan vista kwa schijfruimte
ik heb wel gezien dat er standaard bransoftware en een bt prog.& open office in zit
draait nero en azureus niet op linux? dat er standaard vervangende software in moet? en is linux daardoor groter?

Laatst bewerkt:
1)Op virtual pc is zoizo niet het das van microsoft en microsoft maakt zich eigenlijk geen zorgen dat linux niet op hun virual pc zal draaien gebruik liever vmware. Of installeer gewoon eens in dual boot, of test eens uit met een live van ubuntu of kubuntu.

Onder linux zijn heel veel alternatieve programma's via het pakketbeheer die op de koop toe nog open source zijn. Het pakketbeheer zorgt voor simpel installatie van software, je zegt uit een lijst ik wil dat prog hij download en installeerd het voor jouw
en zoekt nog om de zoveel dagen of er updates zijn veel slimmer als windows hé die alleen updates zoekt voor zijn eigen.

Die distributies hebben allemaal hun eigen gedacht hoe linux er zou moeten uitzien.
Maar er zijn er nog meer dan...

Linux kan kleiner dan windows ooit zou kunnen zijn het hangt er juist vanaf hoeveel extra software je installeerd. Kijk maar eens naar Damn Small Linux, 50mb en er steken eigenlijk al redelijk wat grafische programma's in,
http://www.damnsmalllinux.org/
Maar het kan nog kliener hoor linux staat zelfs op heel wat routers als systeem,
kijk maar eens naar de linksys wrt54-gl dan spreken we over een paar mb.

azureus draait perfect op linux het is een java prog en java draait op linux.
Maar ik prefeer ktorrent,
nerolinux bestaat ook maar het is bewezen uit verschillende tests dat k3b beter werkt dan nerolinux.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan