Zwart beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Wij hebben sinds vorig jaar november een laptop van Asus, en tot nu toe werkte alles perfect. Nu wil ik hem aanzetten, maar hij staat nu al 20 minuten op zwart beeld en de muisaanwijzer is zichtbaar. Die kan je ook gewoon bewegen. Maar je kan hem verder niet opstarten. Wat moet ik doen? Help me.

Kan een 'boel' oorzaken hebben.
Wat is er direct voorafgaande aan het euvel aan de machine veranderd? (softwarematig / hardwarematig?) Bij softwarematig kun (moet) je ook denken aan een download van her w w w o.i.d.

Zet de machine uit, zet 'm aan en druk gelijk of F8 (meerdere malen, 2 keer per sonde) Na enige tijd start de veilige modus. Kies daar eens voor 'Windows starten met de laatst bekende ...... "

Laatst bewerkt:
Ik heb windows live mail gisteren gedownload omdat mijn mail het ook niet deed.

Hoi,

We het niet voor niets Helpmij:D Start eens met F8 op in veilige modus door bij het opstarten op f8 te drukken wat dan.

Ps een beetje laat zie ik

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd om op te starten en meteen op de F8 te drukken, maar er gebeurde niets. Ik ben heel even op google gaan zoeken en daar stond dat je de aan/uitknop tegelijk met shift in moest drukken. Dat had ik gedaan en het is gelukt. Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan