Zwart beeld bij starten spel & daarna weer bureaublad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
hallo..

ik heb sins kort Grand Teft Auto San Andreas Gedownload & Hij Doet Het Niet..

Als ik Hem Opstart word me Scherm zwart ( dan lijkt het of die opstart ) en dan daarna valtie weer trug in ze normale beeld?

wie kan mij helpen?

De download zal niet volledig zijn (crack ontbreekt o.i.d.) Kopen zal het beste werken.

Als de crack zou ontbreken, zou het spel naar de cd vragen.

Welke win versie? Kan de pc het spel aan?

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Als de crack zou ontbreken, zou het spel naar de cd vragen.

Welke win versie? Kan de pc het spel aan?

Wat heb je zelf al geprobeerd?

ik weet niet of die naar cd vraagt ...

windows xp , ja me pc moet het spel aankunnen pc is pas nieuw met alles derop en deraan..

zelf heb ik al geprobeerd met me scherm risulatie in het begin als ik op het spel drukte zag je laat balkje en daarna niet dus toen heb geloof ik de kleure iets minder scherp gemaakt en toen kwam er dit zwarte tevoor schijn na het drukke...

dus...:confused:

Pc kant en klaar gekocht of zelf geinstalleerd? In het laatste geval ook netjes alle drivers geinstalleerd?

En dat vragen naar de cd als je geen crack hebt, zie je wel verschijnen. Je krijgt dan een melding met de vraag of je de juiste schijf wilt plaatsen. Gok dat hier iets anders aan de hand is.

Zou je hier je pc willen testen: www.canirunit.com en de uitslag hier (volledig) plaatsen?
Spel staat in de lijst.

Meestal heeft dit temaken met dat je geen videokaart hebt (of niet geinstalleerd).
Welke videokaart zit er in je pc of heb je nog de standaard onboard videokaart.
Met een standaard onboard gaat het bijna nooit lukken en er zal dan een extra kaart geplaatst moeten worden.

Pc kant en klaar gekocht of zelf geinstalleerd? In het laatste geval ook netjes alle drivers geinstalleerd?

En dat vragen naar de cd als je geen crack hebt, zie je wel verschijnen. Je krijgt dan een melding met de vraag of je de juiste schijf wilt plaatsen. Gok dat hier iets anders aan de hand is.

Zou je hier je pc willen testen: www.canirunit.com en de uitslag hier (volledig) plaatsen?
Spel staat in de lijst.

HIER HET RESULTAAT

CPU
Minimum: Pentium III or Athlon equivalent
You Have: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: 1 Ghz
You Have: 2.66 GHz
PASS

RAM
Minimum: 256 MB
You Have: 382.0 MB
PASS

OS
Minimum: Windows 2000/XP only
You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600)
PASS

Video Card
Minimum: 64 MB DirectX 8.1 compatible video card (NVIDIA GeForce 3 or better)
You Have: Intel(R) 82845G Graphics Controller
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.

Pixel Shader version 1.1 0.0

alles bijna goed gekeurd behalve videocard ofso en pixel sharder de rest is groen gevinkt!

En laat de videokaart nu net van belang zijn voor spellen.

Dit spel gaat met de huidige videokaart niet tot nauwelijks werken.

PC pas nieuw..? Deze is minimaal 5 jaar oud.
Ik hoop dat je er niet meer dan maximaal 200 voor betaald heb??

De CPU's van laptops 2 jaar terug waren sneller.
RAM geheugen van 382 MB? :rolleyes: Tegenwoordig is 3000MB standaard.
En dan nog de videokaart waar je net office op kan laten draaien.

Sorry, hier kun je echt geen GTA op spelen..

Je kun hooguit een andere cr@ck proberen..

Gerbertt, leg eens uit waarom ts een andere crack zou moeten proberen.

Immers, je geeft zelf al af op het systeem van ts, maar voor gta san andreas voldoet alleen de videokaart niet. De rest van de pc kan dat spel wel aan.

Als ts nu gta 4 wilde spelen zou dat een nieuwe pc betekenen.

PC pas nieuw..? Deze is minimaal 5 jaar oud.
Ik hoop dat je er niet meer dan maximaal 200 voor betaald heb??

De CPU's van laptops 2 jaar terug waren sneller.
RAM geheugen van 382 MB? :rolleyes: Tegenwoordig is 3000MB standaard.
En dan nog de videokaart waar je net office op kan laten draaien.

Sorry, hier kun je echt geen GTA op spelen..

Je kun hooguit een andere cr@ck proberen..

nou wat jij zegt klopt ook niet hellemaal ik heb deze pc idd nieuw... net 1 dag heb er geen drol voor betaald & wat erin zit werkt uitstekend want hij is snel je kan alles downloaden enzo...

maar hoe kan ik die videokaart updaten ( drivers ) ik heb er de balle verstand van namelijk...

& ik heb een tijd geleden een pc gehad die was sloom en alles en daarvan kon ik herinnere dat DIE GTA die ik toen had op die pc het gewoon deed... dus dan zou die hier ook gewoon moete doen lijkt mij?

windows xp , ja me pc moet het spel aankunnen pc is pas nieuw met alles derop en deraan..
Wat is als eerste probeer duidelijk te maken is, dat het systeem nooit nieuw kan wezen (met alles erop en eraan), en waarom die niet nieuw kan wezen. Als hem verteld is dat die nieuw was/is, zou ik me geld terug eisen, als hij er tenminste veel voor betaald heeft. En als die toch nieuw was, komt die niet van de Alternate of Mediamarkt vandaan.

En inderdaad het is bij deze pc vooral de videokaart die het verknald voor de rest, maar dat wil niet zeggen dat die het dan niet zal doen. Dat hoeft helemaal niet. Er staat dat 64MB kaartje minimaal is, en het lijkt me heeel erg stug dat hij een 32mb kaartje heeft..

Zoals gast0225 ook al zei, het komt wel eens voor dat een gedownloade spel niet goed is, of dat de crack niet helemaal lekker werkt.
Daarom, bij zijn pc, met de huidige hardware, heeft hij nog een piep klein kansje om de crack te vervangen in de hoop dat hij de videokaart negeert.

Laatst bewerkt:
De pc is voor jou misschien nieuw, maar de onderdelen zijn zeer verouderd.

Je vorige pc, speelde je daar san andreas op of was dat een ouder gta spel?

Spellen stellen namelijk eisen aan de hardware in een pc en als de pc daar niet aan voldoet, gaat het spel niet werken. Ook is het zo dat de techniek zo snel gaat dat games steeds hogere eisen stellen. Gta 2 vroeg minder van een pc dan san andreas en gta 4 stelt nog weer hogere eisen.

Jou videokaart zal ook met een driver update het spel niet kunnen spelen. Enige dat je kan doen is een andere videokaart kopen.

Maar, de pc is toch al zo verouderd dat je waarschijnlijk nog een agp kaart moet hebben en die zijn schaars omdat ze zijn vervangen door betere technieken. Daarbij is het eigenlijk zonde om geld aan deze pc uit te gaan geven.

@ gerbertt,

Het spel vraagt minimaal een geforce 3 kaart! Ts heeft een onboard kaart die totaal niet geschikt is voor spellen! En dan maakt het echt niet uit of die kaart wel 64mb heeft...

Een andere crack gaat niet helpen, alleen een neuewe videokaart lost dit probleem op.

En ts heeft de pc gekregen zoals je in een eerdere post kan lezen...

Laatst bewerkt:
Wat is als eerste probeer duidelijk te maken is, dat het systeem nooit nieuw kan wezen (met alles erop en eraan), en waarom die niet nieuw kan wezen. Als hem verteld is dat die nieuw was/is, zou ik me geld terug eisen, als hij er tenminste veel voor betaald heeft.

En inderdaad het is bij deze pc vooral de videokaart die het verknald voor de rest, maar dat wil niet zeggen dat die het dan niet zal doen. Dat hoeft helemaal niet. Er staat dat 64MB kaartje minimaal is, en het lijkt me heeel erg stug dat hij een 32mb kaartje heeft..

Zoals gast0225 ook al zei, het komt wel eens voor dat een gedownloade spel niet goed is, of dat de crack niet helemaal lekker werkt.
Daarom, bij zijn pc, met de huidige hardware, heeft hij nog een piep klein kansje om de crack te vervangen in de hoop dat hij de videokaart negeert.

deze pc heb 40 gig... & dat weet ik zelf dat het geen **** is...

inpresipe heb ik een pc alleen nodig voor msn,hyves, & muziek downloaden & dat zou 40 gig echt wel meer dan genoeg voor zijn... maar ik d8 1 spel kan geen kwaad... & dat denk ik nu nog steeds want me pc is totaal niet sloom loopt niet vast niks... start heel snel op werkt snel dus waarom zou het niet kunnen vraag ik me af alleen om die video kaart? i kga het gewoon nog een paar x probere met verschillende torrents/cracks & dan horen jullie wel moch ik nog problemen tegen komen

De pc is voor jou misschien nieuw, maar de onderdelen zijn zeer verouderd.

Je vorige pc, speelde je daar san andreas op of was dat een ouder gta spel?

Spellen stellen namelijk eisen aan de hardware in een pc en als de pc daar niet aan voldoet, gaat het spel niet werken. Ook is het zo dat de techniek zo snel gaat dat games steeds hogere eisen stellen. Gta 2 vroeg minder van een pc dan san andreas en gta 4 stelt nog weer hogere eisen.

Jou videokaart zal ook met een driver update het spel niet kunnen spelen. Enige dat je kan doen is een andere videokaart kopen.

Maar, de pc is toch al zo verouderd dat je waarschijnlijk nog een agp kaart moet hebben en die zijn schaars omdat ze zijn vervangen door betere technieken. Daarbij is het eigenlijk zonde om geld aan deze pc uit te gaan geven.

ja daar heb je een punt dat was vice city

Precies, en ja het gaat alleen om de videokaart en nogmaals, al start het spel op zal het niet fatsoenlijk speelbaar zijn.

De videokaart is een onboard kaart (zit op het moederboard vast) en die zijn gewoon niet geschikt voor games (hooguit internet games van zylom bijvoorbeeld). Geen moeite meer insteken.

Precies, en ja het gaat alleen om de videokaart en nogmaals, al start het spel op zal het niet fatsoenlijk speelbaar zijn.

De videokaart is een onboard kaart (zit op het moederboard vast) en die zijn gewoon niet geschikt voor games (hooguit internet games van zylom bijvoorbeeld). Geen moeite meer insteken.

wat zou jij me aanraden kwa video kaart dan & Geheugen want dan haal ik gewoon een geheugenkaart met zoveel mogelijk gig en een Goed werkende NIEUWE Videokaart en die laat ik dan door iemand die het kan in me pc zetten dus suggesties:o?

Nee, geen suggesties.

Wat je nu zegt is namelijk totaal niet logisch. Een nieuwe videokaart van het moment past waarschijnlijk niet eens op je mobo. Agp kaartjes vind je voornamelijk tweedehands (marktplaats). Al koop je wel een goede nieuwe kaart, is de kans groot dat je ook de voeding moet vervangen.

Al het geld dat je nu wilt gaan uitgeven is zonde, het spijt me, maar spaar voor een compleet nieuwe pc als je echt persee wilt gamen.

Helaas is het niet een kwestie van zomaar even nieuwe onderdelen plaatsen.

deze pc heb 40 gig... & dat weet ik zelf dat het geen **** is...
Dat is de hardeschijf ja:p

@Lita112, oke het is dus een onboard chipje. Dacht dat gewoon een simpel 64mb kaartje in zat.

Je zou een 2e hands videokaartje kunnen opscharrelen die op je moederbord past. Misschien dat de plaatselijke pc meneer nog wat middeleeuwse onderdelen heeft. Neem dan gelijk een RAM geheugen reepje mee. Ben je voor 40 euro klaar, en kun jij GTA spelen maar wel op een maximale resolutie van 640.

@stephen1991, de volgende keer als je weer een pc krijgt, zeg dan niet dat je een nieuwe pc heb gehad, met alles er op en eraan. Maar vertel erbij dat die al een aantal jaartjes heb gedraaid.

Laatst bewerkt:
Dat is de hardeschijf ja:p

@Lita112, oke het is dus een onboard chipje. Dacht dat gewoon een simpel 64mb kaartje in zat.

Je zou een 2e hands videokaartje kunnen opscharrelen die op je moederbord past. Misschien dat de plaatselijke pc meneer nog wat middeleeuwse onderdelen heeft. Neem dan gelijk een RAM geheugen reepje mee. Ben je voor 40 euro klaar, en kun jij GTA spelen.

@stephen1991, de volgende keer als je weer een pc krijgt, zeg dan niet dat je een nieuwe pc heb gehad, met alles er op en eraan. Maar vertel erbij dat die al een aantal jaartjes heb gedraaid.

ja voor mij gevoel is die nieuw omdat ik hem net een uurtje heb omdat me vorige kapot is gewoon omdat ik iets doms heb gedaan namelijk heb geprobeerd geheugenkaart naast die andere 2 geheugenkaartjes te plaatse op me moederbord... maarja dat deed ik toen me pc nog aanstond en toen ging die roken en toen kwam er een brand gat of iets dergelijks op het moederbord en toen deed me pc geen f*ck meer... dus drm heb ik nu dus weer een nieuwe & ik sluit deze topic wel want het is gewoon een feit dat ik waarscheinlijk geen games kan spellen op deze pc...

maar iedergeval bedankt iedereen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan