Zwart beeld bij starten spel & daarna weer bureaublad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet vervelend bedoelt Gerbertt, maar ts heeft al heel snel aangegeven wat de specs waren. Alleen daaruit had je al af kunnen leiden dat het een oude pc is.

Maar ik ben van mening dat de 40 euro eigenlijk al teveel is om uit te geven aan deze pc. Zeker met het oog op een gedownload spel (gratis) en de ook gratis gekregen pc.

Beter is sparen voor een fatsoenlijke pc om mee te gamen. Want ja, het is een feit dat het met deze niet gaat lukken.

ja voor mij gevoel is die nieuw omdat ik hem net een uurtje heb omdat me vorige kapot is gewoon omdat ik iets doms heb gedaan namelijk heb geprobeerd geheugenkaart naast die andere 2 geheugenkaartjes te plaatse op me moederbord... maarja dat deed ik toen me pc nog aanstond en toen ging die roken en toen kwam er een brand gat of iets dergelijks op het moederbord en toen deed me pc geen f*ck meer... dus drm heb ik nu dus weer een nieuwe & ik sluit deze topic wel want het is gewoon een feit dat ik waarscheinlijk geen games kan spellen op deze pc...

maar iedergeval bedankt iedereen:thumb:

& toen ik dat schreef daarna was me spel klaar met downloaden en ik open hem en tot me groooooootste verbazing doetie het gewoon zonder enig probleem:D

Laatst bewerkt:
Dus toch een corrupt spel of crack, en was mijn opmerking voor een ander spel downloade of crack helemaal niet gek:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan