zwart beeld met opstarten na opnieuw willen instellen windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvd

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2014
Berichten
103
Hallo.

Ik wou mijn laptop opschonen en kon de laptop opnieuw instellen en dan zou alle bestanden verwijderd worden.

De laptop is toen begonnen met opschonen en is tot 66% gegaan en toen gaf die aan dat opnieuw instellen mislukt is.

Maar nu start de laptop dus niet meer op, ik heb ook geen cd mee gekregen toen ik de laptop kocht.

Ben ik nu gedwongen om den nieuwe windows te kopen?

Groeten
 
Hoi hoi nickvd

Je bent helemaal NIET verplicht andere windows nu kopen ...

Als maar dit een UP-grade van W10 is ( ?? ), dan heb je wel van vorige windows eigen licentie nog ....toch ?? :( en met oude windows CD-tje je kan nu jouw systeem herstellen
hoe dat moet zal je in korte tijd hier van echte W10 gebruikers bijbehorende tips nog krijgen ...
 
Laatst bewerkt:
Het is de upgrade ja,ik heb helemaal geen cd's van Windows.
 
Maar beste Nick windows 10 toen je laptop gekocht hebt was op laptop niet ...toch ?? :(

Of heb jij wel laptop met geïntegreerde windows 10 gekocht ?
 
Laatst bewerkt:
Zie je nu dat bedoel ik jij hebt dus ergens nu in je laptop systeem geborgen een systeem recovery, en je zal makkelijk kunnen terug naar fabriek instellingen als je dat zou willen,
later je kan ook alles opnieuw naar w10 terug keren ...
Maar ook in dit geval jij hebt nu probleem omdat je neem ik aan geen Back-up gemaakt hebt ...:( klopt toch ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Nee heb geen back up inderdaad. Dacht dat niet nodig te hebben.
 
:confused: Kijk dat is nu in principes echt-wel een probleem, omdat je dus wel ( hoop ik dat ! ) terug naar fabriek instellingen en weer op w10 als je dat later ook wil kan, maar dan raak je alles kwijt :(

Hier ben ik bang dat je verder zoals ik zei dat, alleen maar W10 gebruikers met goeie tips ( i.v.m. Back-Up ! ) helpen kunnen ...
 
Laatst bewerkt:
Ja hoop dat het ook kan, dat ik alles kwijt raak is verder geen probleen.
Ik wacht nog geduldig af op andere reacties.
 
:confused: Voordat iemand nog reageert hier wil ik je zoiets ook laten zien ==> KLIK <== slechts TER INFO i.v.m. terug naar fabriek instellingen !
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dell, staat niet in het lijstje.
Kan alleen kiezen hoe ik de laptop op wil starten.

Hard drive
Removable drive
Cd dvd cd rw drive
Enz
Enz
 
Wat bedoel je precies met "start niet meer op"? Krijg je een foutmelding als je start?
 
Ik zie het dell logo en de laadbalk als ik op de "power knop " druk en dan blijf scherm zwart.
 
Kun je nog wel met F8 in de veilige mode komen?
Je hoeft overigens geen windows te kopen. Als je van iemand een windows 7 cd/dvd kunt lenen kun je die installeren en dan je eigen key (van de sticker) gebruiken.
 
Oke dat wist ik niet.

Krijg alleen opties f2 (setup) en f12 (boot setup)

Hoor de laptop ook niet meer bezig zijn als die dat laadscherm voorbij is.
 
Product key zie ik inderdaad op de onderkant.
Bedankt,niet aan gedacht.
 
Als je naar Setup gaat kun je eens kijken of daar iets staat van UEFI?
Ik denk nl dat windows 10 een UEFI install gedaan heeft en dat die nu niet meer werkt. Dan start hij ook niet meer op na systeem herstel.
 
Foute post

Dan kom ik in blauw scherm met de tabbladen

Main advanced security boot exit

Ik zie niks staan met UEFI
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou nog bij de site van Dell even kunnen kijken bij ondersteuning (als je daar de Asset-Tag ingeeft) of ze misschien ook de recovery-cd online hebben. Bij de Amerikaanse Dell hebben ze dat nl wel voor verschillende typen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan