zwart beeld na opstarten XP wel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rafel

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,
Ik heb een hele stomme fout gemaakt door mijn stuurprogamma's uit te zetten.
Jawel, alle 2 de progamma's dus ook de standaard vga.Als ik de computer opstart zie ik nog wel het XP logo maar daarna als je je account wil aanklikken is het zwart maar ik heb wel geluid dus het werkt wel maar ik zie gewoon niks.opstarten in veilige modus werkt ook niet want ik heb de vga kaart ook uitgeschakeld.

Hoe kan ik dit oplossen??

Een repairinstall, wordt er denkelijk bedoeld, heb je geen password voor nodig, die overigens vaak, gewoon er niet is, dus enter is dan voldoende.

Heb je overigens geen beeld, na F8?, daar zijn meer opties, en als F8 het niet doet, heeft het niets meer te maken met het wel of niet uitschakelen, die werkt nog in VESA, en zou je gewoon beeld moeten hebben.

F8 heb ik ook geprobeerd,ik heb ook windows opnieuw geinstall.dus ik heb nu 2x XP er op staan kan ik dan misschien zo wijzigingen aanbrengen en dan de laatste xp eraf gooien.Ik durf de oude Xp niet te overschrijven omdat ik dan waarschijnlijk alle oude gegevens kwijt ben.(zoals adressen en muziek enz..)

Lees dit eens, oftewel alles in mapopties zo zetten, dat je alles kunt zien, eenvoudig delen uitzetten, en de rechten overnemen van die restore points, op de oude install, en het bestand system even in die map, config zetten.

Ik denk dat ik er een mannetje bij inschakel ,want ik kan wel wat met een computer maar zo handig ben ik nou ook weer niet.In ieder geval bedankt voor de supersnelle reacties.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan