zwart beeld na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Hallo,
mijn laptop heeft kuren sinds ik vandaag een compleet systeemherstel heb uitgevoerd.
Het volgende is het geval: Na alles keurig te hebben geformatteerd en windows er opnieuw op te hebben gezet gaat er iets fout tijdens het opstarten. Na het blauwe scherm met de tekst welkom schakelt ie over op een zwart scherm en duurt het heel heel erg lang voordat ie uiteindelijk verder gaat. Ik heb de schijf gedefragmenteerd, norton av 2005 staat erop, verders geen bijzonderheden. Dit deed ie voorheen dus niet met dezelfde software erop.

Als iemand een idee heeft om dit op te lossen hoor ik dat graag!!:thumb: :cool:

groet mike

een systeemherstel en een format gaat niet samen........wat heb je gedaan
systeemherstel of een
format c:\
en hoe heb je de eventuele format gedaan ??
norton 2005 heb je er op staan........helemaal nieuw er opgezet of via een back-up.......

een systeemherstel en een format gaat niet samen........wat heb je gedaan
systeemherstel of een
format c:\
en hoe heb je de eventuele format gedaan ??
norton 2005 heb je er op staan........helemaal nieuw er opgezet of via een back-up.......

Ik heb via de mooie bijgeleverde cd`s een volledig systeemherstel gedaan, dus alle oude gegevens gewist. Alles is er nieuw opgezet en niet via een backup.:thumb:

Zoek het bestandje "c:\boot.ini" en open het met Kladblok. Zet de tekst in je antwoord.

NB: wat voor harde schijf heb je in je systeem? Met Sata/Raid-interface?

Zoek het bestandje "c:\boot.ini" en open het met Kladblok. Zet de tekst in je antwoord.

NB: wat voor harde schijf heb je in je systeem? Met Sata/Raid-interface?

Hoi,
het probleem is zo snel verdwenen als dat het gekomen was. Dus de laptop zal wel even een bad-day hebben gehad;)

Iedereen toch bedankt voor het reageren!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan