Ik ben nog jong en dus dom
mijn beeldscherminstellingen schoten naar 800*640 met 4 bits ofzo
ik probeerde maar wat en toen kwam ik ergens bij een knop dat ik de vorige videokaart kon gebruiken. ik heb dat gedaan en hij kon weer normaal op 1024*728 met 32 bits.
maar het beeld was nog steeds erg blokkerig en werkte niet zoals hij voor dit deed
toen heb ik per ongeluk
de videokaart uitgezet en hij ging terug naar VGAnogiets en die gebruikte hij als kaart. die heb ik (dom genoeg) ook uitgezet want ik was het zat.
en nu als hij opstart komt er eerst dell te staan, dan windows XP met laadbalkje eronder en dan zwart.
met zwart beeld (ik weet dat hij mij automatisch aanklikt als account) typ ik mijn wachtwoord in en je hoort het opstartgeluidje van XP, maar geen beeld. kan iemand mij hier helpen? ik heb nog heel wat cdtjes liggen van windows service pack 2 opnieuw installeren maar dat gaat nogal moeilijk als je geen beeld heb en dus ook niet weet waar je op moet klikken.
ik ben pas 15
dus als het kan een beetje simpel (ik weet er wel een beeetje van
)
Computergegevens(leek me wel handig misschien)
Dell dimension 1100
Dell 19 inch monitor
Windows XP home edition (service pack 2)
Geforce 5200 Pci (geen pci express)
als er nog meer bij moet dan zal ik het zoeken want dit is eventjes uit me hoofd
alvast bedankt
boub

mijn beeldscherminstellingen schoten naar 800*640 met 4 bits ofzo
ik probeerde maar wat en toen kwam ik ergens bij een knop dat ik de vorige videokaart kon gebruiken. ik heb dat gedaan en hij kon weer normaal op 1024*728 met 32 bits.
maar het beeld was nog steeds erg blokkerig en werkte niet zoals hij voor dit deed

toen heb ik per ongeluk

en nu als hij opstart komt er eerst dell te staan, dan windows XP met laadbalkje eronder en dan zwart.
met zwart beeld (ik weet dat hij mij automatisch aanklikt als account) typ ik mijn wachtwoord in en je hoort het opstartgeluidje van XP, maar geen beeld. kan iemand mij hier helpen? ik heb nog heel wat cdtjes liggen van windows service pack 2 opnieuw installeren maar dat gaat nogal moeilijk als je geen beeld heb en dus ook niet weet waar je op moet klikken.
ik ben pas 15

Computergegevens(leek me wel handig misschien)
Dell dimension 1100
Dell 19 inch monitor
Windows XP home edition (service pack 2)
Geforce 5200 Pci (geen pci express)
als er nog meer bij moet dan zal ik het zoeken want dit is eventjes uit me hoofd
alvast bedankt
boub