Zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammetjuh

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
11
Nadat ik mijn computer heb aangezet komt er eerst het 'opstartschermpje' van Dell. Daarna komt er het 'opstartschermpje' van Windows, dan komt er een zwart beeld. Wel kan ik mijn account opstarten en krijg ik ook dat geluidje, maar nog altijd dat zwarte beeld.

Het ligt dus niet aan mijn computer, maar ook niet aan mijn monitor (hij laat die twee 'opstartschermpjes' nog wel zien). Iemand anders vertelde dat de videokaart er misschien niet goed inzat. Maar waar zit die videokaart ergens en kan het dat zijn of ook nog iets anders?
 
maar je kan wel gewoon in windows komen??
Ik heb dat dat zwarte beeld ik , maar voorderest is er niks mis mee..:)
 
maar je kan wel gewoon in windows komen??
Ik heb dat dat zwarte beeld ik , maar voorderest is er niks mis mee..:)

Ja, ik kan opzich wel in Windows komen omdat ik de 'weg naar mijn account' weet. Maar het beeld is dan nog steeds zwart.
 
Heb je al geprobeerd om windows in de safe mode te starten.En te kijken of je dan wel beeld krijgt.:)

Ik denk dat het aan het stuurprogramma van je videokaart ligt.

Iemand anders vertelde dat de videokaart er misschien niet goed inzat. Maar waar zit die videokaart ergens en kan het dat zijn of ook nog iets anders?
Ik neem aan dat het een nieuwe voorgebakken computer is van dell.En ik denk wel dat dell de zaken voormekaar heeft en er niet een videokaart verkeerd in prikt.Mist je zelf een nieuwe videokaart erin gezet hebt.Als de videokaart van jouw niet onboard zit?:p

Mocht je in de safe mode wel beeld krijgen is het een kwestie van naar je hardware configuratie te gaan en daar je beeldscherm adapter te verwijderen en daarna je stuurprogramma van je videokaart.Daarna windows opnieuw opstarten en dan zal die aangeven dat hij nieuwe hardware gevonden heeft.(Videokaart).Daarna stuurprogramma opnieuw installeren en daarna opnieuw opstarten en kijken of je nu wel beeld krijgt.:)

Veel succes en groetjes rappie pappie.:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al geprobeerd om windows in de safe mode te starten.En te kijken of je dan wel beeld krijgt.:)

Ik denk dat het aan het stuurprogramma van je videokaart ligt.

Nee, ook als ik hem in de veilige modus opstart krijg ik weer dat zwarte beeld :( .
 
Nee, ook als ik hem in de veilige modus opstart krijg ik weer dat zwarte beeld :( .
Ik neem aan dat je deze computer voorgebakken gekocht hebt.Nieuw of een tweedehandsje of had je hem al een tijdje?

Als je hem bijvoorbeeld al een tijdje had.Heb je iets veranderd of gedaan naardat je dit probleem kreeg?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je deze computer voorgebakken gekocht hebt.Nieuw of een tweedehandsje of had je hem al een tijdje?

Als je hem bijvoorbeeld al een tijdje had.Heb je iets veranderd of gedaan naardat je dit probleem kreeg?

Ik heb hem al een tijdje. Nee, volgens mij heb ik niks verkeerd gedaan. Ik heb daarvoor nog wel een paar programma's verwijderd, maar daar kan het toch niet aan liggen?
 
als het een videokaart met fan is kijk of die draait

anders wordt die te heet en dan wordt de hij meestal uitgezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan