zwart beeldscherm na aanmelden, kan niks doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

donny94

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2009
Berichten
11
Hee,, ik zit met een heel groot probleem.

ik zal uitleggen hoe het is gebeurd:

ik was vanmiddag wat aan het downlaoden,, en toen kon ie dat bestandje niet openen omdat ik daar iets voor nodig had, en dat moest ik downloaden. Ik dat gedownload, maar toen kon ie dat nog steeds niet openen. Dus ik dat maar gelaten en ergens anders mee bezig gweest. Toen kreeg ik opeens een melding met een icoontje rechtsonderin, dat mijn computer helemaal vol zat met trojaanse paarden ofzo. En dat was al in windows xp stijl, en ik heb vista en vond het al raar, en toen wou ik het wegklikken, maar dat kon niet,, ook niet bij het icoontje. Dus ik de computer opnieuw opgestart, maar na het aanmelden,, (waar ik gewoon beeld had) werd ik aangemeld,, maar kreeg ik helemaal niks te zien, met uitzondering van mijn muis op een zwarte achtergrond. Dus geen achtergrond, taakbalk enz. en ik heb al op me toetsenbord geprobeerd in het start menu te komen, op internet en in taakbeheer... maar niks lukt. ik kan gewoon helemaal niks na het aanmelden. Het enigste wat ik kreeg waren 2 meldingen met:
er is een niet-toegestaande wijziging aangebracht in windows. U ontvangt geen meldingen meer, ook niet over uw licentie of activeringg. Gebruik de koppeling hieronder voor meer informatie over hoe u uw systeem kunt herstellen. Fout: 0xc004d401 Beschrijving: De beveiligingsprocessor heeft een fout met niet overeenkomende systeembestanden gerapporteerd.
en dat was het, maar volgens mij heeft het niks met dat ik niks kan doen met dat zwarte scherm te maken. :S en dit was de koppeling: http://www.microsoft.com/genuine/do...OSV=6.0.6001.2.00010300.1.0.000.00.1043&RFM=2

en vandaar dat ik op internet kan komen. Als ik in veilige modus opstart, kan ik wel wat doen... en ik had al me virusscanner laten draaien,, maar kon niks vinden:S en in veilige modus met netwerkverbindingen heb ik hetzelfde probleem als in de normale modus...
PLEACE,, HELP ME!! ik weet er geen raad meer mee
 
Wat voor virusscanner had je er op staan ?
 
Je download bijvoorbeeld een film en daar raden ze je een bepaalde speler in aan om af te spelen of iets in die aard?:rolleyes:

Nooit doen, maar ja, nu je dat eenmaal hebt meegemaakt zal je wel 2x gaan nadenken zeker ;)

Beantwoord zeker eerst bovenstaande vragen eerst of voer ze uit, daarna kunnen we eventueel nog meer tips gaan geven :thumb:
 
ik kan nu helemaal niet meer normaal op mijn computer... nu krijg ik ook al bij de veilige modus alleen een zwart scherm. Maar ik wou toen ikj er nog op kon gelijk een systeemherstel doen,, zie ik dat er geen herstelpunten waren... en ik heb mcaffee als virusscanner
 
Dan ben ik bang dat het de Windows schijf gebruiken gaat worden.
 
Hmmm, raar want McAffee is toch wel één van de betere.

Was hij wel up2date en aan ?, want sommige scripts krijgen het voor elkaar om je virusscanner uit te zetten zonder dat je dat weet.

Probeer het eens met een livecd, dan weet je of het aan je harddisk ligt of aan je geheugen of misshcien wel je videokaart.
 
Hoi !

Ik zie ook geen andere mogelijkheid dan een z.g. " clean install ", dwz. de partitie formatteren en Vista opnieuw installeren.

Greetz,

Harry.
 
Hmmm, raar want McAffee is toch wel één van de betere.

Was hij wel up2date en aan ?, want sommige scripts krijgen het voor elkaar om je virusscanner uit te zetten zonder dat je dat weet.

Probeer het eens met een livecd, dan weet je of het aan je harddisk ligt of aan je geheugen of misshcien wel je videokaart.

live cd?? maar ik vind het raar dat ik gewoon kan aanmelden... en dat ik dan ineens een zwart scherm krijg met die 2 meldingen en het enigste wat ik kan doen op internet dan,, kan ik niet via internet in mijn documenten komen? en wat ik ook raar vind is dat ik daarna dat ik die melding kreeg, dat k in veilige modus gewoon kon doen wat ik wil,, zonder internet vebinding dan,...

maar jkan ik niet via internet in mijn documenten komen?
 
Nou Pasja, succes met deze, want ik geef het op.:confused:

Als TS niet luistert en gewoon z'n eigen weg gaat dan ga ik er geen tijd meer in steken. :rolleyes:
 
Even hoor............. start de machine nu wél of níet op?

hij start wel normaal op ja,, maar als ik me aanmeld,, dan krijg ik niks meer dan ene zwart scherm te zien,, en 2 meldingen en kan ik eenbeetje op internet...v oor de rest niks meer...
 
donny94, ik moet helaas ook passen want ik kan mij uit jouw berichtgeving géén helder beeld vormen over wat er nu wel / niet start en wat de status van de machine is.
 
donny94, ik moet helaas ook passen want ik kan mij uit jouw berichtgeving géén helder beeld vormen over wat er nu wel / niet start en wat de status van de machine is.

ik moet nu even eten.. en dan zal ik alles even goed uitleggen want ik word echt gek hier...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan