zwart blokje in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Als ik ergens (maakt niet uit waar) iets wil typen en ik zet de cursor op de plaats bv de adres balk dan krijg ik een irriant zwart rechthoekig blokje i.p.v een dun streepje zoals bij elke text verwerker, ik heb avg gratis virus scan geinstalleerd maar vind geen virus meer, maar ik weet dat avg niet alles ziet, is dit een virus of een instelling, please help!:rolleyes:

Heb je al gekeken bij de muisaanwijzerinstellingen in het configuratiescherm?

Een paar suggesties:
-Misschien helpt het om tijdelijk van muisaanwijzer-thema te wisselen.
-Misschien onlangs software geinstalleerd die iets heeft veranderd, bijv powertoys of tweakui.
-Systeemherstel naar een punt waar het probleem zich niet voordeed.
-Drivers van je muis opnieuw installeren of een nieuwere versie.
-Als je het alleen bij browsers hebt deze opnieuw installeren of repareren.

Ik denk niet dat het een virus is, eerder spyware. Misschien daarop eens controleren of een Hijackthis Log aanmaken. Als je meer zekerheid over een virus wilt hebben en je vertrouwt avg niet kun je bij Housecall online scannen.

ik heb spybot geinstalleerd en die had 10 problemen gevonden en gerepareerd, nu is bv als ik naamwijzigen van bv een icoon op het burea blad doe de wijzer weer normaal, maar bv in dit forum typen gaat nog steeds met een blokje!:confused:

ik heb systeem herstel geprobeerd en heb een instelling van vorig jaar gepakt, toch blijft mijn cursor een vierkan blokje, ik heb ook de nieuwste muis driver gedownload en ik heb een heleboel andere muis thema`s geprobeerd, toch blijft mijn cursor bij tekst typen een vierkant blokje, UITERST IRRITANT! Kan iemand mij helpen?:(

Opgelost!

HAHA het probleem is opgelost, in toegangkelijkheid stond de cursor instelling op breed! thats all, thanks for helping!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan