zwart opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,
Heeft iemand enig idee wat er met mijn pc aan de hand is?IMG_20121031_095116.jpg

En dit is t volgende scherm. Hier blijft ie op staan en ik kan niet verder ?..........

Bijlagen

• IMG_20121031_100347.jpg
    IMG_20121031_100347.jpg
    145 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb al systeemherstel gedaan en t werkt weer, alleen begint ie steeds maar weer met dat zwarte scherm.

ik ben alles kwijt als ik de cd van win7 er in doe en m laat herstellen?

Als je de CD van windows opstart, dus in de bios de CD/DVD-rom op first boot instellen en als je de computer opstart op de spatiebalk tokkelen totdat je windows via de DVD op kan starten.
Als dan de windows via de DVD ingeladen is kan je kiezen tussen installeren of repareren, kies dan voor repareren.
En kan je wel in de veilige modus opstarten?
Je zou dan kunnen kijken in Start\Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer\Systeemconfiguratie
Je kan daar kijken hoe tabblad "Computer opstarten" is ingesteld.
ik ben alles kwijt als ik de cd van win7 er in doe en m laat herstellen?
Normaal gesproken raak je niks kwijt als je met de windows 7 DVD repareert, die zoekt fouten op en herstelt deze.

Laatst bewerkt:
Als aanvulling op EthernalFlame; Je raakt inderdaad niets kwijt, als je vanaf de DVD opstart kies je in eerste instantie voor de taal, daarna staat links onderin "Computer herstellen" daar moet je op klikken.
Zolang je niet op "Nu installeren" klikt, kun je niets kwijtraken

Als herstellen niet lukt,en als je nog op je desktop geraakt,kan je vanaf daar ook een volledige setup uitvoeren die je oude windows gewoon overschrijft......gewoon de dvd erin,setup.exe uitvoeren en de optie "upgrade" kiezen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan