Zwart Scherm, alleen cursor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AudioHulp

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Beste Helpmij'ers,

Nog niet zo lang geleden heb ik een vraag gesteld over mijn audio. Dit is inmiddels opgelost, maar ik heb nu nog een groter probleem!

Sinds vanmorgen om streeks 12 uur heeft mijn laptop problemen met het opstarten van Windows. Sterker nog, hij doet het gewoon niet.

Wat gebeurd er:

Nadat het BIOS schermpje is gekomen en ik de keuze heb om Windows 7 of Ubuntu op te starten en dus vervolgens voor Windows 7 klik, doet hij er erg lang over om te laden. Uiteindelijk doet die dat wel, maar heb ik alleen een zwart scherm met een cursor. Overigens kan ik de cursor wel gewoon bewegen.

Control alt delete werkt niet.

Wat ik al heb geprobeert:

In veilige modus opstarten. Hier gebeurt precies hetzelfde als wanneer ik hem normaal opstart.

Opstarten via de Windows cd. Ook hier gebeurd precies hetzelfde; ik krijgn ooit een installatie scherm te zien.

Helaas is mijn kennis hierover niet groot genoeg om meer dingen uit mezelf te proberen, en dus vraag ik jullie om hulp. Ik heb al gegoogled maar erg wijzer word ik er niet van.

Heeft iemand misschien enig idee wat er mis is, en hoe ik dat kan oplossen?

Het liefst zou ik het zelf willen oplossen in plaats van opsturen om hem te laten maken (heb er nog garantie op) omdat ik hem morgen weer moet gebruiken.

Bij voorbaat dank,

Heb je er misschien veel USB sticks in zitten?, probeer hem een op te starten zonder de usb, alleen met toetsenbord en muis!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan