Zwart scherm bij opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter wufu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
hallo,

ik heb hier een acer laptop de aspire 5600. hij ging helaas een beetje te vaaak kapot dus ik telkens weer opnieuw installeren met windows xp pro. alleen dan gaat hij na soms een paar dagen of een maand af iets langer. dan krijg ik dit probleem. hij start op dan krijg ik de biosscherm en daarna gebeurt er niks meer:( ik hoor nog heel eventjes de schijf aan het werk. maar dan gebeurt er niks meer ook al wacht ik de hele nacht:(
alvast bedakt

-Edit-

maar de laptop blijft wel aan

Laatst bewerkt:
Werkt opbooten van de cd nog wel? Zo ja, druk bij Setup dan op de R, zodat je in de herstelconsole komt. Typ daar chkdsk /r en wees geduldig.

Laatst bewerkt:
Werkt opbooten van de cd nog wel? Zo ja, druk bij Setup dan op de R, zodat je in de herstelconsole komt. Typ daar chkdsk /r en wees geduldig.

nou dat is jammer want mijn zus had hem zohard nodig dat ik windows maar opnieuw aan het installeren ben:(

Als je Windows weer aan de praat hebt, kan je alsnog een schijfcontrole doen door bij de eigenschappen van je hardeschijf op het tabblad Extra te klikken, daarna bij Foutencontrole op Nu controleren. Daar allebei de vakjes aanvinken en op Starten klikken.

Als je Windows weer aan de praat hebt, kan je alsnog een schijfcontrole doen door bij de eigenschappen van je hardeschijf op het tabblad Extra te klikken, daarna bij Foutencontrole op Nu controleren. Daar allebei de vakjes aanvinken en op Starten klikken.

zal ik doen:):)

ut zegt dat er geen problemen zijn

alleen het vervelende is dat zegt hij elke keer wel maar na een bepaalde tijd komt het ver haal van de zwarte scherm weer te voor schijn:( ik heb echt spijt dat ik deze laptop heb gekocht:(

Probeer eens een geheugentest. Google naar Memtest86. Deze kan heel lang duren. Dus het is iets om 's nachts te doen.

ik heb die memtest gedaan maar er waren geen fouten gevonden iemand suggesties? om het te voorkomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan