zwart scherm bij starten spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter1004

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
10
Wanneer ik Need for speed Corbon op start dan krijg ik een zwart scherm te zien en loop de pc vast ik moet hem dan met de reset knop resetten andere dingen werken niet meer.
ik heb het Vinkje weggehaald voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
maar krijg nog steeds geen foutmeldingen alleen een zwart scherm...

ik heb de volgende specificaties:
Windows Xp pro sp2
nividia geforce 7900 gtx 512 mb
AMD 4000+ processor 1 mb

kan iemand mij bij dit probleem helpen?
 
Hoi

Sinds wanneer heb je dit probleem en heb je het alleen maar bij deze ene game en bij andere games gaat alles gewoon goed??
 
:love: Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg dan de vraag verzenden of niet verzenden :shocked: . Ik heb bij de specificaties gekeken van dit spel en daar staat bij grafische kaart over de radeon en de geforce series. Maar ik heb een intel kaart van 256, zou het hieraan kunnen ligge?
Mvg Lars
 
Het probleem is alleen bij dit spel vanaf het moment na de installatie wanneer ik hem voor het eerst wou gaan spelen. het spel doet het wel op mijn andere pc.
 
:love: Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg dan de vraag verzenden of niet verzenden :shocked: . Ik heb bij de specificaties gekeken van dit spel en daar staat bij grafische kaart over de radeon en de geforce series. Maar ik heb een intel kaart van 256, zou het hieraan kunnen ligge?
Mvg Lars

een Intel kaart???:)

ze hebben het over een videokaart en niet over een moederbord maar het licht niet alleen aan een videokaart z'n geheugen maar voornamelijk aan zijn chip.

maar hebben jullie allebei een originele versie?
en hebben jullie directx 9C
 
ja ik heb de originele versie van het spel en heb ook directX 9c geinstalleerd :(
 
Hoi.,

Wanneer hij het op de ene pc wel doet en op de andere niet kan je ervan uit gaan dat het spel okay is.
Het moet dus wel aan de instellingen liggen,en dat kunnen er meer dan 1 zijn.
Sorry ik weet de oplossing zomaar ff niet,zeker als je hem gewoon hebt geinstalleerd op de andere pc ipv over pompen :evil: nixs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan