Zwart scherm met alleen de cursor bij het inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlmarM

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2011
Hallo,

sinds vandaag (vanavond eigenlijk) heb ik een probleem met mijn Windows 7.

Om te zorgen dan mijn accu van mij laptop langer mee gaat, haal ik deze er in het weekend uit en staat mij laptop op puur alleen stroom. Nou heb ik per ongeluk het kabeltje eruit getrokken en viel mijn laptop uiteraard uit.

Nu heb ik het probleem dat als ik hem opstart ik bij het inlog scherm een zwart scherm krijg met alleen mijn cursor. Deze kan ik alleen bewegen en verder gebeurt er niks. Mijn laptop laad wel af en toe, maar er gebeurt verder niks.

Nou zag ik toevallig deze topic (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/664693-Geen-Login-scherm-Windows-7-Ultimate!!) wat ongeveer het zelfde probleem is, alleen bij mij werkt zelfs veilig modus niet.

Ik heb geprobeerd mijn laptop een tijdje aan te laten staan om te kijken wat hij doet, maar te vergeefs. Mijn windows start heel normaal op maar mijn inlogscherm blijft zowel in normale als veilig modus zwart met alleen mijn cursor (vergeet niet dat die gebeurt is nadat ik per ongeluk de stroom kabel eruit trok).

Iemand tips of een oplossing?

Almar.

Probeer eens met de accu er uit en stroomadapter er af de aan/uit-knop 15 seconden lang indrukken

Probeer eens met de accu er uit en stroomadapter er af de aan/uit-knop 15 seconden lang indrukken

Ik heb mijn accu eruit gehaald, oplader er niet in gedaan en de knop ongeveer 15-20 seconde ingedrukt gehouden. Helaas heeft niet dit gewerkt :(. Ik krijg nog steeds een zwart scherm met alleen de cursor (zowel in normale als in safe mode).

Er zit hier tegen over een PC shop, maar ik ben bang dat als ik het aan hun vraag hun al snel met een nieuwe installatie aankomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan