zwart scherm na opnieuw instaleren xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonardo1948

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
ik wil xp opnieuw instaleren op mijn oude pc maar ik krijg een zwart scherm met de melding
"fout tijdens het laden van besturings systeem, wie weet raad ?

Zo'n fout kan natuurlijk van alles zijn.CMOS-batterij misschien leeg?? Je hebt 't over 'n oude pc is 'ie al 'n tijdje niet meer gebruikt?Schijf rot? Ik noem maar wat,beetje meer info graag!

Laatst bewerkt:
Zo'n fout kan natuurlijk van alles zijn.CMOS-batterij misschien leeg?? Je hebt 't over 'n oude pc is 'ie al 'n tijdje niet meer gebruikt?Schijf rot? Ik noem maar wat,beetje meer info graag!

Cmos battery een paar dagen geleden nog vervangen, mijn vermoedens gaan uit naar de HD, alhoewel die het altijd goed gedaan heeft, is zoiets te controleren?
Is het ook mogelijk om de instalatie opnieuw te beginnen, er is op geen enkele toets reactie te zien.
Ik kan ook geen beschadiging aan de Windows CD ontfekken

Laatst bewerkt:
Cmos battery een paar dagen geleden nog vervangen, mijn vermoedens gaan uit naar de HD, alhoewel die het altijd goed gedaan heeft, is zoiets te controleren?
Is het ook mogelijk om de instalatie opnieuw te beginnen, er is op geen enkele toets reactie te zien.
Ik kan ook geen beschadiging aan de Windows CD ontfekken

hang de schijf in een andere pc of laat je bios controleren of hij hem wel ziet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan