Zwart scherm na scan spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt neem ik aan.
Ja
als antwoord op de vraag:
Weet u zeker dat u een nieuwe opstartsector wilt schrijven op partitie c?

Want afsluiten en opnieuw opstarten heb ik ondertussen alvast - zonder succes- geprobeerd.

Ik heb na fixboot J getypt. Geen rproblemen
De nieuwe opstartsector is geschreven.

Aangezien ik nog een commando extra van je kreeg, Harry, heb ik die ook uitgevoerd. Althans.
er kwam een waarschuwing, waarna ik die actie met die ik met 'nee' heb gecanceled.

Wat nu?

mvg,
Philip

Laatst bewerkt:
Je bedoelt neem ik aan.
Ja
als antwoord op de vraag:
Weet u zeker dat u een nieuwe opstartsector wilt schrijven op partitie c?

Want afsluiten en opnieuw opstarten heb ik ondertussen alvast - zonder succes- geprobeerd.

Ik heb na fixboot J getypt. Geen rproblemen
De nieuwe opstartsector is geschreven.

Aangezien ik nog een commando extra van je kreeg, Harry, heb ik die ook uitgevoerd. Althans.
er kwam een waarschuwing, waarna ik die actie met die ik met 'nee' heb gecanceled.

Wat nu?

mvg,
Philip

Heb je al weer geprobeerd of je pc weer verder loopt?

Ja, ik heb geprobeerd in de veilige modus op te starten na het verwijderen van de cd-rom.
Helaas zonder enig succes.

Hoi !

Bestanden veilig stellen, (je had al Bart's PE) formatteren en opnieuw installeren !

En hopen dat je geen hardware-probleem hebt, want ik heb jaren lang Spybot gebruikt en kan me nauwelijks voorstellen dat dit programma je Windows-installatie zo geruineerd heeft.

Greetz,

Harry.

Nee, kan ik me ook niet voorstellen.
Een kennis zei, dat er mogelijk toch een bad sector op mijn HD zit, waardoor er een cruciaal stukje niet werkt / gevonden kan worden.
Om een 5 jaar oude xp machine nog van een nieuwe harddisk te gaan voorzien... wat denk je? Niet doen?

M'n bestanden staan veilig op een externe haddisk. Alleen oude mails daar kan ik niet meer bij. Ook mailadressen zijn dus onbereikbaar. Ik gebruikte outlook.
Daarom ben ik nu maar overgestapt op gmail. Webmail van ziggo is niet veel soeps vind ik.

groeten,
Philip

Ik ben al een tijdje aan het kijken hoe en waar ik die dan werkelijk kan downloaden (naar een cd branden neem ik aan). Iedere link die ik aanklik , het heeft geen download tot gevolg. Kun je me alsjeblieft precies aangeven hoe ik aan die UBCD kan kome. Ik ben een super leek. Maar dat had je vast al gemerkt. :D
groetjes, Philip

Ik hoop dat het helpt als je windows opnieuw installeert.
je hebt die cd nu toch en je had al een oem key op je pc staan toch??
als dat zo is moet het geen probleem zijn mocht ie niet door de installatie komen dan is er toch iets mis met de hardware.

Groet, Robin

Ik heb eindelijk tijd gevonden met behulp van de geleende CD windows xp opnieuw te installeren. ik heb 'm naast de bestaande versie gezet in een map dit ik windows2 noemde.
Mijn eigen oem product code werkte helaas niet op deze cd. Heb ik daarbij iets verkeerd gedaan misschien? Kan haast niet, toch?

Hoe ga ik nu verder? Ik krijg een scherm in 4bits kleuren. ik krijg dat niet anders in gesteld? Graag een tip.

Ook mijn virusscanner moet wellicht opnieuw geïnstalleerd? etc....

Hoi !

Dat de geleende XP-CD niet met jouw key geaktiveerd kan worden, is logisch; je hebt een key van een OEM-installatie en die gaat niet werken met een XP-CD die de OEM-map ($$OEM$$) ontbeerd.

Maar daar kun je via een telefoontje naar Microsoft en een uitleg wel een mouw aan passen.

Verder moet je nu eerst de drivers installeren+ d.w.z. te beginnen met de chipset/droivers en daarna de rest,

De drivers zijn te vinden op de site van je OEM/fabrikanr.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan