Zwart scherm - vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Triad

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2005
Berichten
43
Als ik opstart krijg ik kort het xp logo met laadbalk en dan zwart, een snelle flits van het logo, bureaublad, en hij is 'succesvol' opgestart.

Ik vraag mij af of dit wel normaal is. Wat denken jullie?

Note: Ik heb XP Home Edition - legaal
En ik heb het probleem al vanaf het installeren
 
Be happy met zo'n snelle start : m.i. gaat er niets mis..........
 
Waarschijnlijk een instelling in je bios. Zet alle waarde daar eens op default.
 
Wat is een (welke) instelling in het bios wat "wat" veroorzaakt en dat door standaard waarden hersteld wordt ?
 
Zet alle waarde daar eens op default.
Poi bedoelt het bovenstaande letterlijk.
In het bios heb je die optie om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
 
Ja, dat begrieep ik ook, maar ik vond het ietwat vroeg om de oorzaak in het bios te gaan zoeken. Btw. : oorzaak van wat..... ?? Vandaar mijn "moeilijke" zin. Als ik vraagstekler goed begrijp (maar mogelijk is dat niet zo) dan start Windows zodanig snel op dat het door het e.e.a. heen schiet. Da's toch mooi.........?
 
Mooi wel :) maar toch wel vreemd. Maar, als alles verder goed loopt......wat maakt het uit. Anders toch in het bios de manier van opstarten wijzigen. Je kunt n.l. kiezen voor meer of minder informatie.
Omdat iedereen de langzame manier heeft zal het inderdaad terug naar default worden.

Hij doet er bij mij lang over voordat alle 'opstartprogramma's geladen zijn. Ik ben werkelijk benieuwd hoeveel The Triad mee heeft lopen met opstarten. Een kale Windows is ook zo binnen.
 
Da's idd. zo. Ik zou blij zijn met zo'n supersnelle opstart en als verder alles ok is nadat Windows is geladen.......... vooral niks veranderen...............!
 
Bedankt iig.

Maar het is toch vreemd, het niet normaal. :confused:

En het komt denkt ik niet door dat ik me comp heb overgeclockt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan