zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mischien dat een Bios reset helpt.
Dit kan je doen via een jumper.
(zie handleiding (clear cmos) )
Soms wil het ook via de batterij van het moederbord.
Deze er voor een minuutje uithalen.
Denk om statische electriciteit, ontladen via bijvoorbeeld de verwarmingspijp,
voordat je dit wilt gaan doen.

Laatst bewerkt:
bios reset

zojuist gereset volgen manual batt. eruit ontladen en jumper steken, wel nieuw geluid mobo piept als 'k del bij opstart indruk, maar helaas! dit gaat geld kosten

En wat doet ie met een ander, standaard videokaartje?

Welke Windows? En die piep: een piep? Of meerdere? Kort - lang? Aantal?

Groetjes,
Bennie

heb de goeie ouwe viper 770 tnt2 erin gehad maar toen ging gelijk de rode storings led op mobo aan(was voor reset mobo). piepen bij indrukken DEL bij opstart is snel achtereenvolgend, besturingssyst. is win xp

Heb je enig idee welke BIOS je hebt? Weet je zeker dat er geen kabels loszitten? De betekenis van de piep-codes kan je o.a. hier nagaan.

Groetjes,
Bennie

Dat de rode LED brandt betekent waarschijnlijk dat je videokaart geen AGP 4x (1.5V) aankan. Heb je geen ander kaartje?

heb nog geen ander kaartje voorhanden, bios was dacht ik 11.09 op asus p4b533-e

Lijkt me redelijk logisch, als je geen beeld krijgt kan je ook moeilijk in veiligem odus.

Ik denk dat je toch effe een kaartje moet lenen van iemand om te weten of het ligt aan je videokaart of aan iets anders.

video kaart

HEB EEN GEFORCE 2 MX GEPROBEERT, WERK WEL DUS MOBO IS NIET DEFECT VIDEO IS HET PROBLEEM.

Volgende stap: je videokaart in een andere bak proberen, welke resultaat geeft dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan