Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul_United

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,

Vanmorgen had ik last van een heleboel spam en spyware. Ndat ik dat verwijderd had met ad aware enzo kreeg ik een nieuw probleem. Als ik evenjes 10 minuten niks doe op de computer gaat mijn computer naar zwart scherm. Dit is geen stand-by en alleen als ik ctrl alt delte druk kom ik weer terug. Ik vind dit vervelend dus weet iemand wat ik er tegen kan doen?

Vast bedankt!

Heb je bij configuratiescherm, beeldscherm al gekeken wat er allemaal aangevinkt is waar 10 min bij staat?

Kijk ook even bij energiebeheer.

Kijk ook even bij energiebeheer op het tabblad energiebeheerschema's.

@Wim1960, lees mijn bericht nog eens;) Geeft niet hoor, beter 2x dan geeneen.:D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
@Wim1960, lees mijn bericht nog eens;)
:o :o :o Het eerste deel heb ik wel gelezen, het tweede stuk heb ik niet eens gezien.

Sorry, ik schaam me diep. :o :o :o

Dit bericht kwam in mijn mailbusje terecht:

ik kan niet reageren op de berichten dus doe ik he tzo maar. Ik denk dat het niet aan instellingen ligt want daar heb ik zeker niet gerommeld en ik kan alleen maar weg bij dat zwarte scherm via ctrl alt delete maar hoef dan niks af te sluiten. Dit vind ik vreemd, maar wat denkt u?

Allereerst zeg maar jij tegen u :D

Ook vreemd dat je niet kunt reageren op de berichten.

Ik raad je aan om een hijackthis log te plaatsten in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=144016 aangezien je veel spam en spyware had.

Hier kun je hijackthis downloaden http://download.com.com/3000-2144-10227352.html Sla je gescande file op als een .txt bestand en kopieer de inhoud in het topic hierboven. Een expert zal je daar vertellen wat je moet doen. Fix nog niets voordat er naar je log is gekeken.

En het kan dus nog steeds heel goed zo zijn dat hij op schermbeveiliging springt, of vergrendeld wordt. Bij XP kom je daar alleen uit met de wel bekende toetscombinatie.

Berichtje van Raoul voor de meelezers:

heb spybot en ad aware al laten lopen en alles laten verwijderen. het is gebeurd nadat ik na wat geklooi zown irritante toolbar had weggekregen via software en dan verwijderen. zou hier wat verkeerd gegaan zijn?

En controleer inderdaad net als Wim1960 zegt toch voor de zekerheid je instellingen. Die kunnen met die spyware troep veranderd zijn.

En een hijackthis is weer iets anders dan spybot en adaware. De kenners kunnen je vertellen wat er o.a. mis is op je pc.

Als je hem daar niet kunt plaatsen stuur ik hem wel voor je door.

PS Waarom kun je eigenlijk niet hier reageren?

Laatst bewerkt:
Ok, en als dat opgelost is zie ik toch graag dat je nog een hijackthis log plaatst. Je pc is niet helemaal in orde aangezien je niet kunt reageren en misschien nog wel andere problemen hebt.

We wachten af of probleem 1 nu opgelost is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan