zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Bij het opstarten krijg ik eerst het scherm met het xp logo en dan wordt het zwart en duurt het heel lang voordat hij verder gaat, het enige wat ik verandert heb is het beeldscherm en een printer en een scanner geinstalleerd

Moeten er misschien nog driver voor het beeldscherm geinstalleerd worden......?
 
Geplaatst door Mulcoa
Bij het opstarten krijg ik eerst het scherm met het xp logo en dan wordt het zwart en duurt het heel lang voordat hij verder gaat, het enige wat ik verandert heb is het beeldscherm en een printer en een scanner geinstalleerd

Moeten er misschien nog driver voor het beeldscherm geinstalleerd worden......?


Ik neem aan dat de pc als hij eenmaal opgestart is voor de rest normaal draait,hij heeft moeite met het laden van een programma vermoed ik!
Je zou dit kunnen controleren door via "start"-->"uitvoeren"-->msconfig.exe tabblad opstarten als uitschakelen!
Kijken of nu het probleen verholpen is.

Of je de juiste driver hebt voor je beelscherm,zou je kunnen controleren via deze computer-->eigenschappen-->hardware-->apparaatbeheer als je daar geen rare tekens ziet en de juiste benamming mag je aanememen dat het goed zit.
 
zwartscherm

Hij is geconfigureerd op een ander scherm, en daar had ik totaal geen probleem mee, en daarom dacht ik dat het daar aan lag, en bij apparaat beheer staat niets vreemds geen gele vraagtekens of uitroeptekens maar ik zie er ook niets van dit beeldscherm staan. ik heb wel een nieuwe videokaart ingebouwd.
 
Ik heb de video kaart opnieuw geinstalleerd en de drivers voor de monitor en toen was het probleem opgelost, maar wat mij zo vreemd lijkt , is dat er geen melding in apperaat beheer wordt gegeven..

hoe kan dit...?

Ik krijg de melding in het logboek Service Control Manager fout
gebeurtenis 7000


fout disk gebeurtenis 11
zegt iemand dit wat.?????? mij niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan