zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

100tibor

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
oke ik weet niet zeker of het wel goed staat...
sorry als het verkeerd staat

ik heb gisteren avond ietrs stoms gedaan
ik wou mijn computer afsluiten en ik drukte perongeluk op het knopje opnieuw opstarten
ik werd pissig en drukte gewoon de computer uit...

toen ik vanochtend opstond en ik mijn computer aan wou zetten leek alles normaal
maar toen hij klaar hoorde te zijn kreeg ik een zwart scherm met alleen mijn muis zichtbaar...
ik kan mijn muis gewoon bewegen enzo en je ziet het ook maar op een soort van zwarte achtergrond...
ik de balk van start enzo is weg
als ik de pc in veilige modus opstart heb ik hetzelfde alleen dan zie je nog die letters van veilige modus of iets dergelijks

ook ben ik vergeten te vertellen dat toen ik hem opstarte ik de vraag kreeg of ik hem normaal wou opstarten of in veilige modus of dergelijke...

ik denk dat het aan mijn video kaart ligt
ik heb windows xp en een oude hp (als je meer wil weten moet je het vragen)

MVG Tibor

Ja, hij staat bij de verkeerde. Maar als er op de achtergrond veilige modus staat, is hij in de veilige modus. Heb je erna nog eens geprobeerd op te starten? Als je dat doet, probeer dan eens op te starten in normale modus, hij start namelijk standaard op in veilige modus als er iets verkeerd (onderbroken afsluiting oid) gaat.

ik heb hem in eerste instantie gewoon in normale modus opgestart en darana in veilige modus...
en toen weer normaal dus ik weet het niet...

ik begrijp niet presies wat ik moet doen...
want moet ik dan iets doen tijdens het opstarten?
en hoe komt het?

gewoon als dat scherm verschijnt, van waar je moet opstarten, navigeer met pijltjestoetsen naar''laatst bekende werkende opties'' oid en druk op enter.

oke dat gaat niet lukken ben ik bang want ik krijg dat scherm niet meer waarmee ik heb in veilige modus kan opstarten...
iemand een andere oplossing?

halverwege opstarten stekker uit pc halen, dan vraagt die volgende keer bij opstarten wel naar andere opstart-mogelijkheden ;)

oke het werkt
bedankt

en als ik de computer nu gewoon normaal afsluit blijven de instellingen dan?
of moet ik daar nog iets voor doen?

Hoi....

Neen..in principe blijft dat nu goed.Mocht dat niet zo zijn dan is er wat anders aan de hand.Dan zou een xp repair nog een overweging kunnen zijn.Maar loop nu op de zaken vooruit.
Herstart hem nog maar eens een keer dan weet je het.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan