Zwart Wit beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hoi :D
Een tijdje geleden ben ik hier op helpmij geweldig geholpen , omdat ik problemen had
Met aansluiten van laptop naar tv ,had slecht geluid op tv , dat is dus opgelost .
Nu wil ik ook, af en toe mijn laptop op een anderen tv aansluiten .
maar , ik heb wel beeld en geluid , maar het beeld is zwart wit .
Ben toen naar deze link gesurft http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#lengte
om te Checke of ik alles goed heb aangesloten

maar probleem blijft .
Hier ergens op helpmij heb ik gelezen dat ik composiete moet instellen Via
eigenschappen voor beeld scherm >
geavanceerd>eigenschappen voor ( meerderen monitors ) en ATI RADEON 9700 >Adapter > eigenschappen > tabblad bronnen >
automatische instellingen instelling gebaseerd op ( hier achter staat een grijs hokje aangevinkt met daar achter een leeg grijs balkje )
en dan zou ik bij automatische instellingen het vinkje weg moeten halen , zodat ik een soort van tab krijg , waar ik bv composite kan instellen .
maar nu is het zo dat ik dat vinkje niet kan weg halen , zou er een mogelijk heid zijn om iets in te stellen zodat ik het vinkje kan weg halen ,
zodat het tab in beweging gezet kan worden om optie composite aan te klikken ?
Meschien heb ik dan wel kleuren beeld op tv :)
Greetzz Saphira

Gossie, niemand durft het meer aan.:D

Maare, hier een goede uitleg, maar die had je al, en ik heb deze ook nog in de aanbieding.

Vermoedt dat de TV uitgang niet op PAL staat, maar op NTCS, die kun je veranderen als je in het configuratiescherm van de videokaart, bij displays, op TV drukt.

wel kleur nu

Ik heb onder tussen een kabeltje veranderd , nu heb ik ineens kleur , ik heb geluid ,
maar als ik een film afspeel , dan zie ik hem wel op de laptop maar niet op de tv,
Ik speel dus een film af met wmp , zie ook op de tv dat wmp opstart , op de laptop zie ik de film afspelen , maar op de tv niet , nu vraag ik je pfffffff :(

toch beeld !

Heb toch video beeld nu gelukkig pffffffff:D
ben ff naar de 2de link van Lange Pier gesurft , en moest nog ff een knopje indrukken , zodat je, of je film op laptop wilt zien, of op tv .
okeej bedankt weer Lange Pier voor die link .

En met overlapping op cinema, zie je hem op beide, kun je op de laptop WMP verkleinen, en werken.

Thanks Lange Pier weer wat wijzer , als het zo door gaat wordt ik een
echte techneut :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan