Hoi
Een tijdje geleden ben ik hier op helpmij geweldig geholpen , omdat ik problemen had
Met aansluiten van laptop naar tv ,had slecht geluid op tv , dat is dus opgelost .
Nu wil ik ook, af en toe mijn laptop op een anderen tv aansluiten .
maar , ik heb wel beeld en geluid , maar het beeld is zwart wit .
Ben toen naar deze link gesurft http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#lengte
om te Checke of ik alles goed heb aangesloten
maar probleem blijft .
Hier ergens op helpmij heb ik gelezen dat ik composiete moet instellen Via
eigenschappen voor beeld scherm >
geavanceerd>eigenschappen voor ( meerderen monitors ) en ATI RADEON 9700 >Adapter > eigenschappen > tabblad bronnen >
automatische instellingen instelling gebaseerd op ( hier achter staat een grijs hokje aangevinkt met daar achter een leeg grijs balkje )
en dan zou ik bij automatische instellingen het vinkje weg moeten halen , zodat ik een soort van tab krijg , waar ik bv composite kan instellen .
maar nu is het zo dat ik dat vinkje niet kan weg halen , zou er een mogelijk heid zijn om iets in te stellen zodat ik het vinkje kan weg halen ,
zodat het tab in beweging gezet kan worden om optie composite aan te klikken ?
Meschien heb ik dan wel kleuren beeld op tv
Greetzz Saphira

Een tijdje geleden ben ik hier op helpmij geweldig geholpen , omdat ik problemen had
Met aansluiten van laptop naar tv ,had slecht geluid op tv , dat is dus opgelost .
Nu wil ik ook, af en toe mijn laptop op een anderen tv aansluiten .
maar , ik heb wel beeld en geluid , maar het beeld is zwart wit .
Ben toen naar deze link gesurft http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#lengte
om te Checke of ik alles goed heb aangesloten
maar probleem blijft .
Hier ergens op helpmij heb ik gelezen dat ik composiete moet instellen Via
eigenschappen voor beeld scherm >
geavanceerd>eigenschappen voor ( meerderen monitors ) en ATI RADEON 9700 >Adapter > eigenschappen > tabblad bronnen >
automatische instellingen instelling gebaseerd op ( hier achter staat een grijs hokje aangevinkt met daar achter een leeg grijs balkje )
en dan zou ik bij automatische instellingen het vinkje weg moeten halen , zodat ik een soort van tab krijg , waar ik bv composite kan instellen .
maar nu is het zo dat ik dat vinkje niet kan weg halen , zou er een mogelijk heid zijn om iets in te stellen zodat ik het vinkje kan weg halen ,
zodat het tab in beweging gezet kan worden om optie composite aan te klikken ?
Meschien heb ik dan wel kleuren beeld op tv

Greetzz Saphira