Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellybelly

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
399
GOEDEAVOND IK WIL EEN SPEL SPELEN , MAAR ASL IK DE CDROM ERIN DOET DAN START IE OP ENN DAN DOE IK PLAY EN DAN WORDT HET BEELD ZWART EN DAN KOMT SLAAT IE AF EN KRIJG IK GEWOON ME BUROBLAD WEER TEZIEN , WEET IEMAND WAT DIT KAN ZIJN ????
 
Je hoeft niet te schreeuwen.

Welk spel gaat het om, welk OS, kortom graag wat meer info.
 
Schreeuw aub niet zo. Op een forum is tikken in hoofdletters schreeuwen, of zit je caps lock vast.

Om welk spel gaat het. Dit zou iets gemakkelijker zijn, en tweede vraag is geef meer info over je pc en video kaart.
 
als je een voodo3 16mb hebt, gat het niet eg lekker
 
directx.

heb je direct-x 8.0,of welke versie heb je daarvan.
 
wat voor een systeem heb je voor de rest?ik weet nu alleen dat je W98 hebt en directx8.1. Wat voor grafische kaart?processor?etc etc.

Nadat het beeld zwart wordt moet je het BF1942 logo zien gevolgd door die van EA. Bij mij duurde het ook een tijdje(Zeg maars een seconde of 10...waarin je je toch afvraagt of alles wel goed gaat). Nu heb ik daar geen last meer van.

Maar goed, meer info?
 
firewall.

Als je een firewall hebt.schakel hem dan eens uit.Heb je spyware.Zeg effen als je die dingen hebt.Heb je al de juiste patch.
 
dat heb ik ook al geprobeert en spyware heb ik er niet op net alles eraf gehaald uds zal het niet aanliggen ,het start niet goed op allen een zwart vlak en dan krijg ik het buroblad weer,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan