zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

bv bas bv

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
ik heb et spel sacred en als ik et wil spelen en op play druk
gaat i laden als i gelade is kan ik 3 sec spelen en dan word mn beeld zwart het valt lanzaam uit
mn video krt is 64mb
processor is 1000mhz
ram is 384mb
ik heb veel lope zooien mar et lukt niet

Kan je aub duidelijker schrijven en niet in Br33z4h taal

Da's in ieder geval afdoende. Ik heb recentelijk dergelijke problemen (ander spel maar wel soortgelijk probleem) voorbij zien komen en bij enkele van de probleemhouders was het probleem voorbij nadat ze de firewall hadden uitgeschakeld.

Bertus, die had ik opgezocht en bekeken. Daar zit helaas het probleem niet.

Systeemeisen: Systeemeisen: Windows 98/ME/2000/XP; PentiumIII 800MHz; 128mb RAM; 4x CD Rom drive; DirectX9.0a compatible 32mb video card; 1gb free hard drive space; DirectX9.0a compatible sound card; mouse & keyboard.

Laatst bewerkt:
Draai dxdiag.exe
(Start -> Uitvoeren -> dxdiag.exe)

Test alles, en kijk of er niet toch ergens een DirectX (driver-)probleem is.

Tijs.

Nu word ik toch even nieuwsgierig, hoe krijg je dat dan voor elkaar ? (het missen van dat filmpje???)

ik zit veel de mieren met spelletjes en programmas vooral gta
ik was vergeten de file trug te zetten

Misschien handig om dat "mieren" in de toekomst gelijk te vermelden :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: ....... 't scheelt mensen die je willen helpen veel (lees)tijd.
ALS jij namelijk had geschreven dat je veel "miert", dan was mijn beginadvies mogelijk geweest : installeer de game eens opnieuw, i.p.v. dat ik aan allerlei driver / hardwarematigefouten ga denken !

inderdaat het was wel dden duf foutje:o
ik zal voortaam aleen om hulp vragen bij spelen waar ik niet de hele data overhoop gooi:thumb:

Je mag wel data overhoop gooien, maar mijn advies is eigenlijk meer: schrijf dat er dan even bij in je vraag, dat levert voor de "helpers" een ander probleembeeld op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan