zwarte achtergrond youtube

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemorgen. Ten eerste weet ik niet waar ik mijn vraag kan plaatsen over youtube .Mijn excuses hiervoor. Mijn vraag is als ik op de pc Youtube bekijk heb ik een zwarte achtergrond. Ik wil deze gewoon weer wit hebben. Ik weet dat je het op donker en licht kunt zetten in de instellingen. Maar als je op licht klikt gebeurt er vervolgens niks. Dus waar kan ik het anders veranderen
 
Als het niet reageert op Licht Thema dan zou je eerst de browser moeten updaten. Log eens uit in YouTube van jou Google account en start de browser opnieuw. Controleer of er extensies zijn die dit kunnen veroorzaken. Bij Instellingen en Geavanceerde Instellingen kan je Hardware versnelling gebruiken moeten uitschakelen wanneer de computer daar slecht op reageert. Je kan bij slechte werking van de browser in het algemeen, proberen de browser caché te wissen, bij Instellingen van de browser. Betreft het een Windows account met beperkte rechten?
 
Dank voor je antwoord. Ik moet je wel vertellen dat ik een leek ben op het gebied van computers. Ik ga een beetje rondkijken wat ik kan vinden . Ik wil je wel bedanken voor de tips die je me gegeven hebt. Ik kan je dus ook niet zeggen of ik een Windows account heb met beperkte rechten
 
"Hoe kun je zien of je Administrator bent?

Selecteer Start en selecteer Configuratiescherm. Selecteer in het Configuratiescherm Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht > Gebruikersaccounts beheren. Selecteer in het venster Gebruikersaccounts Eigenschappen en selecteer het tabblad Groepslidmaatschap. Zorg ervoor dat Administrator is geselecteerd."

bron: Microsoft
 
Laat eens een screenshot zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan