zwarte balk met 60 hertz

• Onderwerp starter Onderwerp starter zxl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zxl

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Als in windows mijn monitor op 60 hertz staat heb ik zo'n zwarte balk van een paar cm aan de linkerkant van mijn monitor (Philips 109S4).
Als ik hem op 85 hertz zet is hij wel weer weg, maar in veel games komt hij dan weer terug, omdat die waarscheinlijk alleen in 60 hertz draaien, en dat is heel erg irri spelen.
Wie weet een oplossing?

Laatst bewerkt:
Hoi.

Het is dan even met je knopjes spelen van je monitor .
Daar kun je je beeld naar links of recht gooien , bij mij staat adjust Horizontal en daar kan ik de positie veranderen ;)

welke video-kaart praten we over ?

Maar als ik dan terugkeer naar windows moet ik het ook steeds weer terug zetten, en dat is ook best irri.

Ik heb een Radeon 9500

yup, en heb ook de laatste drivers voor mijn monitor.

Ik heb dit probleem trouwens alleen met deze monitor, want met mijn vorige had ik er nooit last van

Laatst bewerkt:
ik heb ongeveer hetzelfde probleem. heb ook een radeon maar dan een 9800xl 128mb. bij mij was het alleen andersom. had een nieuwe pc en de vernieuwingsferquentie stond te hoog ingesteld. het beeld viel toen te pas en te onpas uit. heb toen de ferquentie lager gezet en het probleem was over. speelde net fifa 2004 en werd eruit gegooid met de melding van het beeldscherm signal out of range. speelde hem met een resolutie van 800x600. heb hem in windows op 1024x768 staan.(mag toch niks uitmaken??). nu ben ik op de site aan het zoeken geweest naar een driver, maar weet niet welke ik moet nemen!!??

~~~~~~
~Leroy
~~~~~~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan