Zwarte blokjes bij snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
93
Hallo,

Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb links onder bij mijn snelkoppelingen op het bureaublad allemaal zwarte vierkante blokjes staan.
Ik heb geprobeerd deze te verwijderen door de instellingen weer als standaardwaarde terug te zetten, maar ze willen niet weg?
Heeft iemand enig idee hoe ik hiervan af kom. ( en hoe ik hieraan kom?)

Groet
 
Hoi ,

Jammer, niemand bekend met dit probleem?
Ik heb even een foto van mijn beeldscherm ( deel) gemaakt, hebben jullie een beetje een idee wat ik bedoel.
( weet alleen niet hoe ik die foto hierbij krijg , zie ik nu??)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig geen tooltje gebruikt om van de pijltjes in snelkoppelingen af te geraken?
 
Hoi ,

Ja kan best zijn, ikzelf in ieder geval niet maar er zijn nog 2 gebruikers op deze computer. Zij hebben overigens nu allemaal deze zwarte blokjes.

Ik was al even aan het rondkijken wat voor vreemde software we hadden en kwam bij Logon Studio Vista. Ik ken dat programma in ieder geval niet? Zou het die kunnen zijn?
 
als het die pijltjes zouden zijn dat zijn foutgelopen probeer het dan eens te repareren met de repair wizard van tune up utilities
 
zwarte blokjes

Ik heb hetzelfde.

Ik had met een tweak de pijltjes laten verdwijnen. Op een bepaald moment installeerde vista een update ( welke weet ik helaas niet) daarna had ik ineens zwarte blokjes. Je kunt het verwijderen maar dan moet je terug naar een herstelpunt van voor die update en dan evt. handmatig updates installeren.:eek::eek::eek:
 
Ik heb hetzelfde.

Ik had met een tweak de pijltjes laten verdwijnen. Op een bepaald moment installeerde vista een update ( welke weet ik helaas niet) daarna had ik ineens zwarte blokjes. Je kunt het verwijderen maar dan moet je terug naar een herstelpunt van voor die update en dan evt. handmatig updates installeren.:eek::eek::eek:

ik heb ook alle updates van vista geinstalleerd hoor, men pijltjes zijn ook weg en ik heb daar geen problemen mee hoor ;)
 
zwarte blokjes

ik heb ook alle updates van vista geinstalleerd hoor, men pijltjes zijn ook weg en ik heb daar geen problemen mee hoor ;)

Het is ook de bedoeling dat die pijltjes weg zijn. Maar ik wil geen zwarte blokjes daarvoor in de plaats.
 
heb je het dan geprobeert te herstellen met tune up utilities???
 
Hoi

Nou ik heb vandaag even systeemherstel gedaan, en alle vierkante blokjes zijn weer verdwenen hoor!! Wat betreft die update, dat moet ik dan nog even uitzoeken , maar daar maak ik me niet zo druk om.
Voor diegenen die geen pijltjes willen, helaas, die zijn wel weer terug.
Maar het ging mij om die lelijke zwarte blokjes, en die zijn nu weg!!

Succes verder.

groet
 
Ja hoor, wat mij betreft wel, zojuist nog even opdracht gegeven voor de updates, niets aan de hand, alles perfect!!
 
zwarte blokjes

Kanjers!! maar kom nou is met een oplossing.
 
Gesloten.

Tpoic is van 2008 en zal dus wel opgelost zijn.
Zoniet dit topic is bejaard dus daarom een slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan