Zwarte icoontjes op bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter Messi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry hoor, bekijk nog eens een aantal ander opties van tune up utilities maar als je er niets meer tussen vind dan moet ik je het antwoord schuldig blijven :confused:
Dat heb ik ook al gedaan maar het werkt helaas niet. En met andere account ook omdat ik nog een andere account had. Vind het wel raar met de commando's die ik eerder had gebruikt waren de icoontjes weer goed maar de volgende dag was weer het zelfde.

Heb je het thema enz. veranderd.

andere dingen aan het "uiterlijk" van vista veranderd? staat er zo'n programma bijvoorbeel constant actief?

Dat heb ik ook al geprobeerd maar hij blijft helaas hetzelfde. Bij beeldscherminstellingen staat bij 'Hoeveelheid kleuren' op 32 bits als ik hem op 16 bits zet worden ze weer normaa; dan zie je geen zwarte icoontjes meer dus ik vind het echt vreemd..

Dat heb ik ook al geprobeerd maar hij blijft helaas hetzelfde. Bij beeldscherminstellingen staat bij 'Hoeveelheid kleuren' op 32 bits als ik hem op 16 bits zet worden ze weer normaa; dan zie je geen zwarte icoontjes meer dus ik vind het echt vreemd..

De vraag of je bepaalde programma's gebruikt/thema's hebt ingesteld (buiten de originele windows thema's) heb je nog niet echt beantwoord volgens mij, kan je dat ook even doen ;)

Ja, inderdaad vreemd dat het met 32 bits kleuren dan wel werkt :confused:

Probeer eens de snelkoppelingspijltjes eens terug te zetten --> kan met tune up utilities

Nee ik heb niet echt iets ingesteld, alles is standaard.

En die TuneUp Utilities is niet gratis je kan het 30 dagen gebruiken.. maar ff kijken of t gaat lukken.

Nee ik heb niet echt iets ingesteld, alles is standaard.

En die TuneUp Utilities is niet gratis je kan het 30 dagen gebruiken.. maar ff kijken of t gaat lukken.

Nee, het is inderdaad een trial maar als je het daarmee zou kunnen oplossen blijft de oplossing volgens mij ook wel werken ook als de trial is verlopen hoor ;)

Dan schiet er me nog 1 ding te binnen. Misschien je video driver eens updaten maar ik betwijfel eigenlijk of dit zou kunnen helpen...

Het is gelukt!!!:D Ik heb met de TuneUp Utilities de snelkoppelingspijltjes teruggezet en opeens waren de icoontjes op bureublad weer normaal. Ik had het met zo'n programma vroeger weggehaald maar ja jammer dat het daar aanlag. Nu hopen dat het zo blijft haha

Heel erg bedankt!

Het is gelukt!!!:D Ik heb met de TuneUp Utilities de snelkoppelingspijltjes teruggezet en opeens waren de icoontjes op bureublad weer normaal. Ik had het met zo'n programma vroeger weggehaald maar ja jammer dat het daar aanlag. Nu hopen dat het zo blijft haha

Heel erg bedankt!

Ja, start nog een aantal keren op om het te controleren hé ;)
& ja waarom het verwijderen van die pijltjes zo foutloopt blijft voor mij toch een raadsel hoor :confused:

Heb de laptop opnieuw aangedaan en ze zijn normaal gebleven, bedankt.:thumb:

Wel, graag gedaan dan ;)

Kleine pijltjes zijn beter dan grote zwarte vierkante blokjes denk ik dan he :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan