zwarte kleur afwezig bij Canon iP4300 printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Berichten
128
Wie kan me verder helpen .... bij het maken van een afdruk viel het me op dat de afdrukken nogal flets waren ... zwarte tekst kwam een beetje gekleurd over . Toen ik de printer alleen in grijstinten liet afdrukken , kwam er helemaal niets op papier , dus er is wat met zwart aan de hand .
Eerst een reiniging laten doen volgens de instructies in het hulpprogramma . Maar helaas .. de cartridges zijn nog voldoende gevuld ... ik heb ze eruit genomen . Daarna heb ik het deel eruit genomen waarin de cartridges normaal zitten . Dat deel zou de printerkop(pen) moeten zijn .
Aan de onderkant zit een blokje bevestigd met daarop een soort koperbaantjes . Deze heb ik gereinigd met wasbenzine , maar ... ik ben nu een beetje bezig met iets waarvan ik eigenlijk niet weet of het helpt .
Wat kan ik doen om de fout op te lossen ? Daar waar de uitgangen van de cartridges op komen (in het deel waarin de cartridges zitten ) zijn ronde schijfjes zichtbaar die kennelijk de printkoppen zijn .
Graag hulp ... natuurlijk met dank !!
Stef .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de kleur aangepast van je bericht van blauw naar zwart toe.
 
Waarom is het zo'n probleem als ik een berichtje in een kleurtje maak ? Waarom is de mogelijkheid daartoe er dan ? Eigenlijk snap ik het niet zo erg goed ...denk ik een gunstige reactie te krijgen op de vraag aangaande de printer en dan komt er iets wat ik al helemaal niet verwacht . gr.
Ik heb de kleur aangepast van je bericht van blauw naar zwart toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan