zwarte puntjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijs112

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Sinds ik gister een nieuwe videokaart de Club 3D 6600 GT in mijn amd 3000+ heb gezet krijg ik overal op mijn beeldscherm, de iiyama proLite E430S, zwarte puntjes die weg gaan nadat ik het beeldscherm ververs, maw staat eerst een IE open en ik ga vervolgens naar het bureaublad dan zijn ze weg, wacht ik een minuutje dan zijn ze weer overal...

wat is er loos?

Dank je wel, allen die mij kunnen helpen of het proberen!

fijne dagen verder nog

Groetjes Mathijs

Hieronder tref je het rapport,

ook na de scan blijven er tijdelijk zwarte pixels...

---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scan rapport
---------------------------------------------------------

+ Gemaakt op: 12:09:00, 26-12-2005
+ Rapport samenvatting: 29ACE91

+ Scan resultaten:

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} -> Spyware.Alexa : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@atdmt[2].txt -> Spyware.Cookie.Atdmt : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@com[2].txt -> Spyware.Cookie.Com : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@doubleclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Doubleclick : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@serving-sys[2].txt -> Spyware.Cookie.Serving-sys : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@stat.onestat[2].txt -> Spyware.Cookie.Onestat : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\Mathijs\Cookies\mathijs@tribalfusion[2].txt -> Spyware.Cookie.Tribalfusion : Schoongemaakt met een backup

::Einde rapport

Heb je de drivers van je vorige videokaart wel eerst verwijderd via Configuratiescherm-Software, dan de computer uitgezet, de oude videokaart eruit gehaald, de nieuwe videokaart erin, computer laten doorstarten naar Windows en TOEN pas de nieuwste driver voor je nieuwe videokaart geinstalleerd?

Ik heb zelfs mijn pc geformateerd!

maar ik rijg nu een melding met:
De prestaties van de GPU zijn verlaagd tot een niveau waarop deze veilig kan blijven werken. Zodoende wordt voorkomen dat de hardware beschadigt of het systeem vastloopt.

Laatst bewerkt:
driverprobleem

Ik ben er achter waarom er zwarte puntjes/streepjes op mijn beeldscherm komen,
deze komen wanneer de bijgeleverde driver wordt gesintalleerd.
De zwarte puntjs komen ook voor bij de nieuwste driver: 82.12_forceware_winxp_international.

Verwijder ik deze via confi. centr. software. dan is het probleem verholpen.
Maar dan is mijn beeld slecht.
Hoe los ik dit op?
Welke driver heb ik nodig?

Test ik de videokaart op een ander beeldscherm, dan zijn die zwarte puntjes er niet.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet, Mathijs

Omdat Mathijs112 meer informatie heeft weten te bemachten over dit probleem en hierdoor een nieuw topic heeft gemaakt, heb ik zijn reactie in dit topic samengevoegd.

Het was niet nodig om een nieuw topic hiervoor aan te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan