zwartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
heb xp proffesional als mijn pc opstart zie ik de bios starten dan in een flits een balkje onderin, dan een blauw scherm met windows setup bestanden.........
om vervolgens helemaal zwart te worden met de cursor in het midden. deze werkt nog wel maar veder gebeurd er niets meer.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?????help hellup!!!
Puck

alvast bedankt

krijg dan zwartscherm met in de hoeken veiligemodus
voor de rest hetzelfde

het kan te maken hebben met een kapot geheugen balkje, of een videokaart probleem,misschien moet je dit wel even testen, zit alles goed vast in de pc? maar doe het wel voorzichtig!

het vreemde is dat de bios gewoon opstart, daarna krijg ik een blauwscherm met windows setup bestanden en vervolgens razendsnel een lichtbalkje onder in beeld en waar dan een gebruikersbeginscherm moet staan staat een geheel zwart scherm met daarin mijn cursor..kan dit echt met mijn videokaart te maken hebben??ik sleutel hem even open en zal het allemaal even uitproberen.....nog meer suggesties??
alvast bedankt Puck

ja het zou kunnen zijn, zoals ik al zei, maar het kan veel zijn hoor, geheugen balkje stuk, of een driver probleem, heb je iets aan de pc gedaan? of is het zo ineens gekomen, niet in de bios gezeten? voorzichtig alles even vast duwen in de pc, maar kijk wel uit, dat je geen stroom krijgt, even ontladen de pc, of een poos wachten, want er blijft als hij uit staat en de stekker is er ook uit, altijd nog spanning op staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan