Zylom Games ellende.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
12.410
Hoi !

Voor 'n vrouwelijk familielid heb ik via Windows Easy Transfer alle bestanden van haar oude PC (OS: Win 7 Starter) naar haar nieuwe PC (OS: Win 7 Premium) over gezet.

Leek allemaal[prima gelukt, maar:

Op de oude PC stonden 'n aantal gedownloade en betaalde games van Zylom, waarvan geen enkele wil opstarten op de nieuwe PC.
De melding is: Er is 'n fout opgetreden; probeer het later nog eens (foutcode 1000).

Flashplayer etc. geinstalleerd, en ik heb geen verstand van die Zylom rommel.

Ben behoorlijk gedaald in de achting van de familie betr. computerkennis......

Wie heeft de gouden tip voor me ?

Greetz,

Harry.
 
Harry, dat gevoel ken ik! :))

Maar het ziet er naar uit dat Zylom als zovele spelletjes fabrikanten je dwingen je spel te installeren en te registreren op 1 pc.
Als je dan naar een andere pc / harde schijf wil zul je het spel opnieuw moeten installeren en registreren. Volgens de help pagina van Zylom zou dat moeten kunnen.
Het lijkt een beetje op zoals een MS windows installatie gekoppeld is aan de hardware, en met name aan het moederbord.

Sterkte en succes!
 
En wat maakt het uit als je in achting daalt, als dat inhoud dat je de problemen van softwarebouwers en/of familieleden niet meer hoeft op te lossen. Mij vragen ze al lang niet meer. :)


Zylom is inderdaad gekoppeld aan je pc. Zie de opmerking van Solaris.
 
ik denk het zelfde voor de bevesteging en dat gedoe van computers ik ben nog wel de computerman in de familie maar als je dan iets niet weet kijken ze best raar alsof het allemaal zo makelijk is ik zou het liever bij mijn eigen pc's houden
 
Hoi !

Goed, inmiddels is het probleem zich aan het oplossen via de link van @Solaris, waarvoor nogmaals m'n dank.

Tja, ik ben redelijk onderlegd in hardware en de div. Windows-versie's, maar in m'n omgeving speelt iedereen !
En daar ben ik nu eenmaal niet in thuis en voel ook niet de behoefte om daar op 68-jarige leeftijd nog in te duiken.

Gelukkig is er dan @Helpmij !!

Allen bedankt,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan