Zylom problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Wie kent de site van zylom niet? haha. Ik heb al van alles mee gemaakt, ook dat ie geen tijdelijke bestanden wil aanmaken, maar dat is nu niet mijn probleem.

Ik heb het spel mortimer becket and the time paradox gedownload. Gaat ie netjes downloaden en installeren. Heb speciaal AVG uitgezet, paths toegevoegd etc. Dus die melding van tijdelijke bestanden is niet mijn probleem. krijg ik ineens een veld dat er een virus op zit. Dus dat ook weer opgelost, van een andere site het spel gedownload en een andere virus scanner erop gezet.

Mijn probleem: ik krijg een wit blokje: Fout! kan het spel niet spelen.

En dan houd ie er mee op. Doet niks meer. Via configuratie scherm het spel van mijn pc verwijdert en de hele riedel weer op nieuw gedaan. Het vreemde is dat ie dat alleen bij dit spel heeft, en niet bij andere spelletjes van zylom.

iemand een idee? Zodat ik dit spel toch kan spelen?

Ow, ik heb windows vista, heb via internet explorer al de beveiliging op zn laagst gezet en AVG uitgezet. Alle schijven opgeruimd en gedefragmenteerd. Firewall speciaal voor dit spelletje uitgezet, maar die staat nu wel weer aan, want anders ben ik niet bescherm.

groetjes

francis

Fishdom de Luxe

hoi

ik heb Fishdom de Luxe online gekocht 19,19€ een heel leuk spelletje van Zylom, heb het terug willen installeren maar kan het nu helemaal niet meer spelen en sommige andere die ik wil downloaden krijg ik de fout "kan geen tijdelijke bestanden maken" ik krijg geen antwoord op mijn 3 klachten aan Zylom.Ik heb niet eens een activeringscode ontvangen voor herinstallatie, kan mij iemand helpen aub, ik werk met vista
ik ben teneinde raad heb al wel 5x herinstalleerd niks die lukt...heb al contakt genomen en geldteruggave gevraagd maar geen enkel antwoord, geen telefoonnummer te vinden, ik vind nu op internet dat ik fishdom de Luxe kan kopen in Free Record Shop Belgie voor 7€

alvast bedankt
ethel

Zylom

Hallo,

Ik heb ook een spel gekocht op Zylom, maar krijg geen activeringscode en ineens klopt mijn e-mailadres niet meer.

Geld weg en kan dus niks.

Kan ook geen nummer vinden.

Heb jij inmiddels je geld terug?

Gr. Camilla

de TS post zijn vraag op 26 december 2008,

vervolgens post ethel een compleet andere vraag op 10 januari 2009,

en nu op 5 mei 2009 post weer iemand.

je kan denk ik beter een eigen vraag maken en in de titel een goeie korte omschrijving van je probleem zetten.

opgelost

hey

Ja van mij is het probleem opgelost, niet dat ik mijn spelletje kan spelen, dat lukt niet ......
maar Zylom heeft mijn geld wel terug gestort.:thumb:

mvg
Ethel

en hoe heb jij contact gehad met zylom?

heb je mss een telefoon nummer van hun?

graag even posten zodat radelo ook weer verder kan.

Hey,
Je mag ze niet gerust laten, je moet blijven mailen naar Zylom-support.
Ik heb dat 3 maanden gedaan en ik heb altijd antwoord gekregen, maar moest dikwijls lang wachten, maar ze konden het niet oplossen.
Ze hebben dan eindelijk toegegeven dat er soms problemen zijn met die spelletjes, en hebben mijn geld terug gestort.
Neen ik had geen telefoon nummer, daar geraak je niet aan.
Ik ga nooit meer online kopen, ik heb intussen al een stuk of 8 spelletjes waaronder mijn "Fishdom De Luxe" gekocht in computerwinkels of Mediamarkt en die zijn veel goedkoper dan online en je hebt er de cd van en moet niet activeren, installeren en spelen.
Succes en niet gerust laten, blijven zagen

mvg
Ethel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan