zylom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meg

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Berichten
38
Hallo

Ik heb een spelletje van Zylom. Zodra ik dit afsluit wordt de website van Zylom geopend. Hoe kan ik dit veranderen?

Groetje,

Meg
 
moet je ook niet op de site van zylom je spelletjes spelen ,allemaal reclame enzo en terug naar zylom site,dat verander je dus niet

:(:(:(
 
moet je ook niet op de site van zylom je spelletjes spelen ,allemaal reclame enzo en terug naar zylom site,dat verander je dus niet

:(:(:(

Ik doe geen spelletjes op de site. Ik heb een spelletje gekocht en als ik dit afsluit opent de site van Zylom.
Dit zou ik graag willen veranderen. Als dit niet kan; jammer

MvG

Meg
 
Is waarschijnlijk ingebouwde reclame. Als je het al uit kunt zetten dan zal dit waarschijnlijk in de instellingen staan.
 
Hallo Meg,
Ik ben voor het eerst op deze site en zie dat jij problemen hebt gehad met Zylom die automatisch zijn startpagina op jouw computer laat draaien nadat je een spelletje hebt afgesloten. Ikzelf heb nu hetzelfde probleem. Om gek van te worden. Heb jij inmiddels al de oplossing gevonden?

groetjes,
Tham
 
Hoi Tham,

Dit topic is al anderhalf jaar oud, dus de kans op antwoord is nihil. Het is beter als je even een eigen topic aanmaakt; deze sluit ik
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan